MY ENGLISH BLOG

laupäev, juuli 15

Suvepäevadel on maa külmand ja kärss kärnas

Istun siin Nelijärve puhkekeskuse toas, Maibrit magab kõrval, Andres on õues, akna all mürtsub tümps - on Andrese ja veel mõne firma suvepäevad.
Huvitav, kas välismaal ka sellist asja praktiseeritakse? Ma pole küll selline inimene, kes pidusid ja tantsimist põlgaks aga suvepäevade fenomenist mina aru ei saa. Miks nad peavad kestma nii kaua, miks kõik inimesed end siis purju joovad, miks on suvemängude lahutamatuks osaks pallimängud? Ja miks ma pean istuma siin Nelijärve hostelis, mis näeb seest välja selline, nagu ta kunagi sügaval nõukogude ajal ehtiati ainult et hirmus räämas ja amortiseerunud? Tulime siia ja Andres ütles, et "Tere, ENSV!".
Ainukene kord, kui ma suvemängude ajal ühtegi korda Andrese käest ei küsinud "Millal me juba minema hakkame?" oli eelmisel aastal, kui päevad olid Kopra talus ja korraldatud Krista mehe Kalle poolt. Siis olime absoluutselt lõpuni ja kahju oli ära minna. Sest sellist head nalja ja mõnusat meelelahutust tavaliselt ei kohta, lisaks oli Kopra talu ööbimisvõimalused üle keskmise.
Kuna me oleme nüüd lapsega, siis võimaldatakse meile öömaja, muidu on suvepäevade lahutamatu osa ka telgis magamine, mis pakkus mulle rõõmu vaid lapsepõlves. Kuigi tänavu oleks telgis vist isegi parem...
Kas ma tõesti olen nii erinev keskmisest inimesest või on teised lihtsalt viisakad ja ei vingu?
Ainuke tore asi suvepäevade juures on see, et kohtab Andrese kolleegide abikaasasid ja nende lapsi ning saab pisut mõnusat juttu puhuda. Aga kuna mul siin suuri sõbrannasid pole, siis kaua sa ikka jutustad?
Õnneks on siin wifi ja mul on kudumistöö ja lugemine kaasas.

Hoopis teisest teemast - kuulsin raadiost sellist lugu, nagu Rahutu Tuhkatriinu (selle loo pealkirja sain küll hiljem teada) ja kuidagi niiiiii tuttav oli ja siis laksas, see on ju Levoton Tuhkimo! Tuli selline suur Dingo igatsus peale et esimese asjana panen kodus Dingo plaadi peale!

5 kommentaari:

myself ütles ...

mulle ka sellised suured suvepäevad ei istu. 10 aastat tagasi oli teine lugu, siis oli lahe. enam ei viitsi hästi. üle kasvanud, välja kasvanud. samas on küll ja küll igas vanuses inimesi, kellele selline üritus lõbu pakub.
ma tavaliselt lihtsalt ei lähe kohale. on väiksemaid kindla suunitlusega seltskondade kogunemisi, mis on tavaliselt vahvamad.
igasugustest ebameeldivatest mängudest oskan ka osavalt kõrvale hiilida. minu jaoks on vastuvõetamatu selline "kõik mängima" asi.
mulle meeldib omapäi kõndida. tavaliselt.

maris ütles ...

aga siin kirjutab tütarlaps, kes on neumanni käest musi saanud!
see tuhkatriinu lugu on muidugi piinlik.

Krentu ütles ...

vedas siis! musi mõttes:) aga ei tea jah, mida need eesti tibid küll mõtlevad, kui selliseid kavereid tegema hakkavad!!!

KK ütles ...

Aga kui ei meeldi, siis ei pea ju minema:), eriti nii väikese lapsega.
Küsisid, kas mujal ka suvekaid peetakse. Mina töötan rahvusvahelises korpis ning meil on alati suvekad väljamaal koos mitme muu kontoriga Euroopast. Professionaalselt orgunnitud, mitmepäevased, palju erinevat rahvast ning alati väga lahe ettevõtmine. Ja ilma peredeta, st ainult kolleegid. Enamasti nähakse vaeva palju team building`uga, et liita uusi tulijaid gruppi. Samuti on alati seminari osa, töine. Lisaks ühised ülesastumised, sportmängud, ühised tantsimised poole ööni:). Noh, alkoholi on ka ojadena aga reeglina vähemalt meie kamp on küll selline, kelle pärast ei pea kunagi piinlikust tundma. Pigem avastad, et mõni kontoris ehk liiga kivine ja ametlik kuju end ka natsa teisest,inimlikumast küljest näitab:). Samuti pole probleeme, et keegi läbustaks või ebaviisakalt vastasoo suhtes käituks. Enamikel pered kodus, korralik pereelu ja suhted korras ning mingit jobutamist ei toimu.
Aga jah, sellised üritused on meil olnud küll väga vahvad. Lisaks see, et saab reisida ja näeb ka natukene neid, kellelga igapäevaselt meilitsi või telefonitsi tööalaselt on vaja suhelda.
Eelmises töökohas oli jälle täiesti vastupidine kogemus. Alati eelarve pingeline, suvaline süldibänd mängimas ja purjus inimesed. Puudus korralik juht, kes oleks suure massi osanud korralikult suhtlema panna ja ühiselt tegutsema. Alati hoiti raha pealt kokku ning arvati, et enamik orgunnist peavad avalikud suhted ära tegema. Oli ka eredaid erandeid, mäletan vähemalt ühte suve, kus mul olid väga mõnusad mälestused, mh minu sünnipäev öise järve ääres ja Ursula (siis alles tundmatu) sünnipäevalaulu mängimas:). Ujutasime küünlaid järvel, tirtsud laulsid, jõime veini ja sõime arbuusi. Nii et kogemusi võib olla seinast seina:).

Anonüümne ütles ...

Cool guestbook, interesting information... Keep it UP
Here cum the brides dvd what is celexa