MY ENGLISH BLOG

reede, november 10

Head asjad

Vahel on selline tunne, et tahaks midagi väga head, aga ei tea mis see on. Tahaks nagu midagi erilist. Eile tõi ema mulle Londonist just midagi sellist. Ma ei teagi kuidas selle asja nimi eesti keeles on, inglise keeles on Lemon curd. Koosneb sidrunist, suhkrust, sidrunikoorest, võist, munadest ja sortsukesest liköörist. See oli tõeline maitseelamus. Tänu kõikvõimsale internetile leidsin ka pisut infot selle hea asja kohta ning ka retsepti. Sest purgike hea asjaga on pisike ja tahaks veel. Ma ei tea muidugi kas mul see nii hästi õnnestub, sest Londoni kraam on ikkagi kuninglik, ostedud Buckinghami poekesest :)


Samuti on mul tükk aega olnud selline tunne, et tahaks mingit uut mõnusat eesti muusikat. Enamuse aja mängib mel kodus küll Ave Kumpase "Väikese lapse laulude" plaat aga vahel võiks ka midagi muud kuulata. Leidsin sellise plaadifirma nagu kuula.ee kust saab ka muusikat kuulata, et siis teaks, mida ostad. Tellisin sealt samalt kodukalt "Ema laulud" ja "Kui lähed, mine iseendasse". Ilus eesti muusika, ilus eesti keel, ilusad plaadiümbrised (ei ole plastmassist). Sellised südamega tehtud asjad soendavad ka teiste südant. Lisaks oli Andre Maaker, "Kui lähed..." muusika autor, ka väikese pühenduse plaadiümbrise sisse kirjutanud. See paneb tõesti heldima.

4 kommentaari:

krista ütles ...

mul on pidevalt selline tunne, et tahaks midagi head.... ;)ja selle tulemusena sõin just kräsupeakooki ja 2 hiigelsuurt mandariini

aga me teie eeskujul ostsime ka lastelauluplaadi ja tänu sellele on meil televiisori vaatamise soov kõvasti kahanenud, sest koguaeg on nüüd vaja kukpai laule kuulata :))))

Kajakas ütles ...

see plaadiümbris on lihtsalt imeilus. Just vaatasin poes, aga ei osanud midagi sellest plaadist arvata :) veel...

KK ütles ...

See Enno-plaat on mu lemmik juba pikka aega. Juhtusin suvel kuulama raadiosaadet, mis plaati tutvustas ja asusin kohe otsima. Väga mõnus ja mu truu kaaslane autosõitudel koos H-M.Arderi ning L.Koiksoniga. Ennot olen pikka aega fännanud ning kunagi ka tema sõnadele tehtud lauludest Teatri-ja muusikamuuseumi abiga ühe näituse teinud;). Plaat on lihtsalt taevalik!

Pille ütles ...

Ma pidin seitse aastat iga kord Edinburghist koju tulles ühele siinsele sõbrannale 'lemon curdi' tooma tema suurel nõudmisel:) Nüüd pean vist talle seda ise tegema hakkama tõesti:)
PS Nami-namisse lisasin selle sidrunivõide nime all, mis on vist enam-vähem sobiv tõlge?