MY ENGLISH BLOG

esmaspäev, oktoober 1

Maibriti kampsun

Teosammul, aga siiski, ma ikka koon ka veel. Kaks rida päevas. Parematel päevadel kümme :) Aga ka tigu jõuab ükskord sihini ja mina jõuan ka aeg-ajalt midagi valmis. Ei ole vist vaja öelda, et kui teha kaks kuud ühte väikest lapse kampsunit, siis on lõpuks sellest nii hirmus suur tüdimus. Aga lõpptulemusega jäin üsna rahule. Seda enam, et tegin kõik oma peast, palmikud pärinevad VK Stitchionary 2 raamatust. Ma arvan, et kui ei oleks olnud seda suurt palmikut hõlma peal, siis ma oleks laiskusest ikka raglaani teinud. Aga raglaan oleks selle palmiku ära söönud, nii et tuli teha otsapandud varrukas. Kuna lõng on jäme ja kudum paks, siis jäid õmblused pisut jäigad. Õnneks oli taipu hõlmad ja selg ühes tükis teha. Ja algul plaanisin kapuutsiga kampsunit teha, aga ma ütlen ausalt, ma lihtsalt ei viiiiiiitsinud enam seda kapuutsi kuduma hakata. Ja see lõng, Novita Maxi, on äärmiselt kudujavaenulik. Ta koosneb sajast niidist ja pooltel kordadel tahab varras minna lõngast läbi ja see jääb kole-kole. Aga iseenesest on lõng mõnus katsuda ja kui korralikult (ehk aeglaselt) kududa, siis jääb ka ilus mu meelest.
Lõng: Novita Maxi
Palmiku muster: VK Stitchionary 2
Muu on omalooming

24 kommentaari:

Maret ütles ...

Esimene mõte, mis tekkis minu pähe seda kampsunit nähes, oli - harmooniline kampsun. Harmooniline=sügis+paks palmikutega kapsun+puunööbid. Harmooniline=mõnus.

Anonüümne ütles ...

Imearmas! On ikka viitsimist palmikuid kududa :) Imetlen! Tahaks ise ka kunagi palmikuprojektiga hakkama saada... tulevikus.
Väga kena kamps veel kenama tütarlapse seljas :)
Katrin

Kratt ütles ...

väga ilus, palmikud ja suured nööbid:):)

KK ütles ...

Jumaldan palmikuid! Imekena kampsun ja sobib lapsele hästi.

Anonüümne ütles ...

Väga armas. Maibritil on nii tore pats.
VK Stitchionary raamatud on ikka väga head.

Esme Kassak ütles ...

Väga ilus ja tubli kannatus! Hea vähemalt, et selle kahe kuuga välja ei kasva -- eriti pisikeste puhul ju on nii. Tuleb teha kas varuga või kiiresti:) Ja hõlmade ja seljaosa ühes osas kudumine mulle kui algajale (uuesti alustajale pärast toimekat koolilapsepõlve) väga nutikas nipp. Aitäh!

Kajakas ütles ...

jube armas kampsun ja maibrit ise on no niiii imenunnu. Ja pildid on veel kõige paremad :D

Sirliiz ütles ...

Imeilus kampsun, Maibrit näeb nii tohutult armsake selles välja!Ma jumaldan ka palmikuid ja sügisesse sobivad need imehästi. Sinu tööd on ikka kõik nii terviklikud, iial ei teki mul mõtet, et teeks midagi teisiti.

Ja kui suureks on Maibrit juba kasvanud, tõeline preili.

Egater ütles ...

Väga ilusad fotod. Olen ennegi märkinud, et teie majas on üks suurepärase silmaga fotografeerija :)
Ja pisipiiga on armas...ta kohe oskab oma ilusa kampsi veel ilusamaks poseerida :)

Anonüümne ütles ...

Armas :) Naeratus tuleb näole :)
Mul ka plaanis üks palmikutega kampsik lapsele teha. Lõng ja vardad juba ootavad kapi nurgal oma järjekorda....

Unknown ütles ...

kõik on nii kaunis-armsad, kampsun ja pildid ja Maibrit.

Krentu ütles ...

Tänan-tänan! Andres on väga liigutatud, et tema tehtud pildid meeldivad :)Nad käisid Maibritiga koos õues pilti tegemas.

Ingrid ütles ...

Pean ka lisama, et kombinatsioon Maibrit+kampsun on imeline. Ma ju esialgu nägin vaid kampsnit ... ilus igatahes, aga kui siis Maiu selle selga sai ... ilusale lisandus kohe armas ;-)

Anonüümne ütles ...

väga väga ilus kampsun ja väga väga ilusad ja armsad pildid :)
Olen ise ka ühe keebi kudunud novita maxist ja tõesti on see lõng kudujavaenulik :P aga tulemus jällegi ilus...
Tubli :)

Inx ütles ...

Kõik õiged ja ilusad sõnad on juba ära öeldud. Mida mul siis veel lisada? Täiuslik, mis muud :)

Heidi ütles ...

Kapuuts olekski võibolla liig jäänud. Nüüd see suur krae, palmikud ja väike armas tüdruk on väga ilus koooslus!

Katrin ütles ...

Tõesti väga ilus tüdrukutirts väga ilusa kampsikuga! :)

Inga ütles ...

mõnus aus-soe kamsik ja kandjale kui valatud.
jaksu järgmisteks projektideks:)

Age ütles ...

Väga mõnus ja armas kampsun. Ja pildid on sul ALATI väga ilusad.
Mul on üks palve ka, kui Kajaka blogis see mustrite jagamise võistlus oli, reklaamisid sa oma mütsi mustrit. Eelmisel aastal kudusin selle pildi järgi, aga nüüd sooviksin päris õpetuse järgi teha. Äkki jagad minuga ka.

Krentu ütles ...

Age, kuhu ma Sulle õpetuse võin saata?

Age ütles ...
Autor on selle kommentaari eemaldanud.
Age ütles ...

agepage@gmail.com Suured tänud!

Age ütles ...

Mingil põhjusel pole selle mütsi muster mu postkasti jõudnud. Igatahes ootame.

Anonüümne ütles ...
Blogi administraator eemaldas selle kommentaari.