MY ENGLISH BLOG

laupäev, mai 10

Liblikakampsun

Kuna Eestimaa suvi on selline nagu ta on, tuleb suveks ikka üks soe kampsun varuda. Ainult pitspluusidega meie suvele vastu minna ei saa :)
Tegelikult oleks pidanud see kampsun küll umbes märtsiks valmima, aga mõni asi hakkab vahest hirmsasti venima ja igasugu muid asju tuleb vahele. 
Ükskord veebruarikuus, kui ma astusin sisse lõngapoodi "Kosmose Vastas" et uusi Rowani lõngu katsuda ja nägin, mida poe perenaine kudus - mummulist laste vesti Rowani "Felted Tweedist" ja "Tapestryst" (selline meestevest on ühes Rowani ajakirjas ka olemas) - tundsin, kuidas väike lõngamaniakk minus elavnes. Mõistsin, et ilma nende lõngadeta ma poest väljuda ei saa! Kodus jätsin need diivanile ja katsusin ja imetlesin iga päev. Kuni ükskord kuduma hakkasin.
Algul oli plaan samasugune mummuline kamps teha, aga siis said liblikad võitu. Nüüd ma muidugi vaatan, et värvikontrasti on vähe ja eriti aru pole saada, kes või mis seal kampsunil on. Aga eks see ole siis õppetunniks.  Muus osas olen kampsuniga väga rahul. Peale aurutamist muutus see imepehmeks. Ta on selline mõnus õhuke, aga soe. No ma tahaks endale ka midagi sellist. 
Lõng: Rowani "Felted Tweed" 146 Herb, 50 g/175m, 2,5 tokki (ostetud "Kosmose Vastast" ja Mammi lõngapoest)
"Tapestry" 179 Highland, 50g/120m, 2,1 tokki (ostetud "Kosmose Vastast")
Abimaterjalid: Liblika muster "Kudumise entsüklopeediast", 
pitsiääred Nicky Epsteini "Knitting on the edge", 
passe kahandusnipid Elizabeth Zimmermanni "The opinionated knitter"
Vardad: 2,5 mm

11 kommentaari:

KK ütles ...

Väga armas kampsun on! Ega nende liblikatega ongi nii, et looduses märkad ka korraks;).

Head saabuvat emadepäeva ka!

Sirliiz ütles ...

Ja kui kord lõngamaniakklus sinus pead tõstab, ei see siis enam kao :)

Kampsun on nii kaunis, küllap päikese käes need liblikad rohkem silma torkavad. Mulle nii meeldib, kuidas sa ise mustreid kokku viitsid panna: Tahaks ka, aga ikka on kogu aeg nii kiire ja siis kui kuduisu jälle kuklasse lajatab, on hoopis lihtsam kuskilt mingi juhend haarata.

Inga ütles ...

armas:)
minu arust mõnus, et muster ei torka silma vaid sulab sisse ära.
selle sees tulevad küll mõnusad suveõhtud:)

Krentu ütles ...

Aitäh!
Thanks!

Elsa ütles ...

Ma hakkasin ka kohe teravamalt silmitsema, et kus on liblikad, või kas viidatud kuidagi lõikele või miskit :)
Aga tõesti, lähedalt ja päikese käes on ju ikka näha.... ning peaasi, et on selline mõnus. Ja mõnus paistab ta juba pildi pealt ära :)
Head emadepäeva ka!

Katrin ütles ...

Megaarmas tundub see kampsik! :)

Katrin ütles ...

Megaarmas tundub see kampsik! :)

Katrin ütles ...

Megaarmas tundub see kampsik! :)

Tullia ütles ...

Ilus! Väga nutikas, et selle mustri kraeks kudusid. Kasutasin ka seda hiljuti, kuid traditsiooniliselt äärte kudumiseks.

Anonüümne ütles ...

Oi kui tore kampsun!

Anonüümne ütles ...

Suurepärane, nagu kõik Sinu kätega valminu :)

Oh, oskaks ma ka nii kududa...

Inx