MY ENGLISH BLOG

esmaspäev, veebruar 16

Kiire teadaanne õmblushuvilistele

Kuna minu blogi külastab palju õmblushuvilisi, siis annan teada järgmist.
Minu ema, kes on arusaadavalt ka mind õmblema õpetanud, korraldab väikesele grupile õmbluskursust, kus õmmeldakse valmis voodriga jakk.
Kursus on mõeldud õmblushuvilistele, kel juba natuke õmbluskogemust olemas ja kes soovib oma oskusi järgmisele tasandile arendada. Tunnid on jagatud teooria osaks ja praktika osaks. Grupis on neli inimest, praktilises tunnis on korraga kaks inimest. Kursus toimub Tallinnas ja tundide ajad lepitakse kokku nii, et kõigile sobiks. Kursusel käiakse läbi kõik etapid, alates juurdelõikusest, proovitegemisest, taskutest-nööpaukudest kuni lõppviimistluseni ja pressimiseni. Kursuse lõpuks on tublil osalejal lisaks uutele oskustele ka hästiistuv omatehtud voodriga jakk.
Alanud kursusele on olemas üks vaba koht, kuna ühe osaleja plaanid muutusid ja ta ei saa kursusest osa võtta.
Kel soovi, siis võite minule meili saata (aadress on üleval paremal nurgas või kirjutada kommentaaridesse. Kuna kursus on juba alanud (uue õpilasega tehakse esimene tund järgi), siis väga palju aega mõelda ei ole :)

Ja ka õmblemisteemast - ma avastastin eelmisel nädalal Tallinnas käies ühe väga ägeda kangapoe - Kangastuudio Rävala puiesteel. Nad olid mul FB-s küll laigitud, aga alles nüüd jõudsin poodi. Mulle jäi esialgu mulje, et tegu on väga eksklusiivse poega, nii kauba kui hinna mõttes, aga suur oli minu üllatus, kui leidsin sealt ka väga korralikku villast (osa isegi kašmiiriga) kangast hinnaga isegi 10.- /m. Kõige parem valik oligi seal villase kanga osas, oli isegi villast trikotaaži, sellist kenasti drapeeruvat. Ühesõnaga - kangasõltlased ja õmblushuvilised - minge vaadake ja katsuge ise üle (ja tehke kliendikaart ka, see annab -5%).



3 kommentaari:

Ingrid ütles ...

Nii lahe kursus! Edu Su emale!!!

Ja ma just jalutasin laupäeval sellest Kangastuudiost mööda 2 korda ja imestasin, et vau, sellise koha peal on kangapood.

Häid avastusretki!

Anonüümne ütles ...

Mind huvitaks see kursus! Mis on hind ja kuna see toimub? Tänan info eest! inks@email.ee

Anonüümne ütles ...

Lahe kursus! Kui ma ei oleks hetkel õmblemises koolilaps ja kui jakk poleks olnud eelmise kevade teema, siis ma tormaks ummisjalu :D Aga nüüd ma õmblen hoopis meeste pintsakut. Oma suurele pojale. Näis mis sest välja tuleb. Hetkel tundub pisut hirmutav.