MY ENGLISH BLOG

teisipäev, detsember 13

Kiku, sünnipäev, sünnipäev ja kalendritüdruk


Minu väsinud ja tüdinud olek muutus paugupealt rõõmsaks ja erksaks kui Maibrit otsustas minu sõrme oma suhu panna ja ma järsku seal midagi teravat tundsin! Maibriti esimene hammas, või noh, mis hammas, see ikka kiku :) Ma ei tea miks see mind nii õnnelikuks teeb aga no kohe nii hea tuju tuli :) minu väike beebi hakkab suureks saama. Ja roomab kah juba nädal aega :) roomamine on siis see haavatud sõduri roomamine, kus edasiliikumiseks kasutatakse vaid käsi. Jalad ei käi kätega veel üldse sünkroonis.
Ja eile oli jälle Maibriti sünnipäev, nüüd siis laps seitse kuud vana. Tegin uuest tordiraamatust ühe soolase ja ühe magusa tordi - kilutordi ja maasika-küpsisetordi. Mõlemad olid head, kilu oma oli nats parem.
Ja täna käisime ka arstil, paraku polnud laps kasvanud ja juurde oli tulnud ainult 150 g... No on selline närb sööja ja ma ei saa ju toppida ka kui ta suu kinni paneb. Või nutma hakkab. Aga kogenud ema Krista ütleb, et ei tasu muretseda ja need on need teised lapsed, kes püreed isukalt söövad. Ma siis üritan mitte muretseda.
Mis siis veel uudist....
Ketlinil oli laupäeval sünnipäevapidu, Ketlin sai üheaastaseks.
Ja siis käisime veel laupäeval kalendri jaoks pildistamas. Andrese firmal on kombeks teha selline firmakalender, kus töötajate lapsed on kontori hõivanud. Seekord oli meilgi siis asja sellele pildistamisele. Maibrit pandi pildistamise ajaks sahtlisse :)

2 kommentaari:

Elsa ütles ...

Kui lahe idee kalendriks! Peaks oma elukaaslasele ka soovitama... nemad pildistavad mõnd sünnipäevalast oma seltskonnast või kasutavad pilte ühisüritustelt. Aga see sahtlipilt on nii muhe, selline võiks seinal tore aadata alla. Eriti su mehele ühe kuu vältel :)
PS. Minu poeg harrastas ka pikalt partisanistiili roomamist! :)

Terje ütles ...

Palju õnne Maibritile. Tekkis tunne, et äkki hakkab mul ka poiss siis kunagi roomama. Kui vanusevahet vaadata on veel aega. Aga hammas tuli natuke varem. Oh seda teiste lastega võrdslemist küll:)