MY ENGLISH BLOG

pühapäev, juuli 22

Raamatututvustus

Taas ei suutnud ma kiusatusele vastu panna ja tellisin endale mõned käsitöö-raamatud. Kui heegeldamiseks-kudumiseks aega pole, siis ma vähemalt vaatan ilusaid raamatuid ja unistan :)


Amazonist tellisin Sasha Kagan'i "Crochet inspiration". Selle raamatuga olen ma väga-väga rahul. Palju igasuguseid mustreid-motiive-lilli, korralikud fotod ja mis eriti hea - mustrid on skeemidena. Mulle meeldib see, et raamatus on palju põnevaid heegelpindasid, mida mu olemasolevates heegeldamise raamatutes ei olnud. Kasutatud on minu jaoks täiesti uusi võtteid ja tehnikaid. Ja palju igasuguseid heegeldatud lilli on ka. Ühesõnaga - ma olen äärmiselt rahul selle raamatuga.Kuna ma olen hetkel nakkunud heegeldamispisikusse, siis tellisin ka teise heegeldamise raamatu, The New Granny Square. Kaanepilt innustas tellima. Vaatasin mööda vähestest tärnidest, mis see raamat lugejate poolt saanud on. Ja raamat osutuski kergeks pettumuseks. Fotod ja kujundus ei tekita erilist soovi seda raamatut vaadata. Siiski leidub ka seal armsaid motiivikesi.
Rahva Raamatust otsustasin tellida Nancy Bush'i "Folk Knittng in Estonia". Olin seda kunagi poes näinud-vaadanud aga polnud raatsinud ikkagi tookord osta. Pealegi tundus mulle nii kummaline, et ma pean tellima USA-st ameeriklanna poolt kirjutatud raamatu eesti käsitööst. See peaks ikkagi vastupidi olema... Olles nüüd aga raamatuga tutvunud, leian, et mõnes mõttes on isegi hea, et mitte-eestlane on selle raamatu kirjutanud - ta näeb asju pisut teisiti ning tõelise ameeriklasena oskab ka meie käsitööd ülistada. Ükski eestlane tõenäoliselt nii vaimustunult meie käsitööst ei kirjutaks.
Aino Praakli Setu kirikinda mustrid polnudki aga raamatud, vaid hoopis voldikud. Olid ka kahtlaselt odavad. Aga mustrid on ilusad selle eest. Nüüd pole muud, kui aga kindaid-sokke kuduma. Jõulud pole ju ka enam mägede taga.
Lisaks tellisin ka Eesti suvekodude raamatu, mis on tõeline maiuspala. Pole veel jõudnud sinna süveneda, aga kindlasti saan sealt nii mõnegi hea idee ärandada. (Triibik, kas Sul ikka on see raamat? :)) )

4 kommentaari:

triibik ütles ...

oh, don't get me started! ma tellisin selle raamatu vähemalt kaks kuud tagasi - ja ikka pole minuni jõudnud. olen umbes viis korda juba express posti helistanud. viimane kord, kui ma ajakirjade kirjastusest mõnd raamatut tellin. talvel olin ita everi raamatutega samamoodi puntras.
aga suvekodust võib varsti uudiseid tulla :)

Inx ütles ...

No ma pidin kohe ka selle heegeldamise raamatu tellima :P Küll Krisost :)

Krentu ütles ...

Sellepärast ma üldse ei taha endale isegi ajakirju tellida. Rääkimata raamatute "ette" tellimisest. Jubedalt käib närvidele, kui poes juba müügil ja sina käi postkasti juures tünga saamas... Aga väga ootan uudiseid suvekodu teemal :)
Inx - kas Sa juba varem tellisid või olen mina "süüdi"? :)

Inx ütles ...

Ikka Sina süüdi :P