MY ENGLISH BLOG

teisipäev, november 3

Jäälilled. Ice flowers.


Novembri Eesti Naises on käsitööle küll mitu lehekülge pühendatud, aga minu panus on siiski vaid traadist ehted. Mulle endale meenutavad need jäälilli. Ehted on heegeldatud 0,25 mm traadist (Helmehaldjast). Traadiga heegeldamisel peab küll pisut rohkem jõudu rakendama kui lõngaga heegeldades aga midagi ületamatut seal pole. Hõbedane taat annab pidulikuma tulemuse, värviline igapäevasema.
Ehete fotod ikka Andreselt. Ja ka motiivi skeem on Andrese kätetöö :)

In Eesti Naine magazine november issue there are my crocheted wire earrings and necklace. This is really easy and quick project and also a good christmas present idea. I used 0,25 mm wire and 2,5 mm crochet hook.

10 kommentaari:

Sinitihane ütles ...

Heegeldatud!!!
Ma just mõtlesin, et kuidas sa need traadist valmis pusserdasid?

Ah et siis traadiga heegeldatakse!
Õpin kuni elan!

Ilusad!

Margit K. ütles ...

Väga armasad.
Eriti meeldivad hõbedased. Väga tore mõte traadiga heegeldada :)

Anonüümne ütles ...

Ma pole teab mis ajast ehteid himustanud, aga nood jäälilled tekitasid küll tahtmise. Ainult et .. vat sellist heegeldajat minust ei ole.

Eks ma siis imetlen.

Pille ütles ...

Mulle ka need hõbedased kohe väga meeldivad! Pean ema käest ajakirja vist "näppama" :)

Katrin ütles ...

Oeh, need on ju lausa IMELISED!!!! :)

Anonüümne ütles ...

ohhhhhh... sain idee, mida peale hakata ammu tehtud fimohelmestega... tõttan nüüd traati tellima :)
aa ja veel... mis suurusega heegelnõela vaja on?

Krentu ütles ...

Aitäh teile!
Heegelnõel oli 2,5 mm.

Mel ütles ...

Haprad, ent samas nii efektsed!

Anonüümne ütles ...

Väga väga väga ägedad ehted :))) väga effektsed (Y)

Unknown ütles ...

ohh, fantastiline! taas!