MY ENGLISH BLOG

esmaspäev, november 9

Testkuduja. Testknitting.



Esimest korda elus oli mul au ja võimalus olla testkuduja. Testisin Villapeikko loodud juhendit Pikkuveli. Testkudujaks pakkusin end ise, ikka Teele moodi :)
Ja see oli üks väga kiire ja põnev kudumine. Alustuseks tuli teha varrukad, mis on ju nii kudujasõbralikud - ei hakka üldse igav! Seejärel tuleb varuda pisut kannatlikkust kehaosa kudumisel ja seda on hea teha telekat vaadates. Ja siis tuleb varrukate ja kehaosa ühendamine, mis ei lase jälle tukkuma jääda. Ja preemiaks on kudujale esikinnis, mis on täiesti eriline ja ma pole kunagi varem selliseid nööpauke kudunud. Ja ma pole vist kunagi ka nii kiiresti ühtegi kampsunit valmis kudunud. Aga juhend oli hea ja kudumine põnev - kasutasin selleks iga vaba hetke ja mõned ka ööune arvelt :)
Pildistamise osas polnud Sander kuigi koostööaldis - ainukene viis, kuidas ta oli nõus pildile jääma, oli minu lapsepõlvetoolil istudes. Nii pole kahjuks ühtegi ülevaatlikku pilti.
Lõng pärineb mu lõpututest varudest. Ostsin küll natuke parema lõnga selle kampsuni tarbeks aga see osutus liiga jämedaks ja kuna tegu oli ju ikka testkudumisega, siis ma ei tahtnud väga omaloomingut teha. Lõng pole küll pehmemate killast aga pärast Perwolliga pesemist on üsna kandmissõbralik.
Ma ise olen kampsuniga väga rahul ja küll on tore vahel täpselt juhedi järgi kududa!
Aitäh Villapeikkole!


Pattern/Juhend: Pikkuveli by Suvi Simola
Yarn/Lõng: Novita 7 Veljestä; Novita Jussi
Needles: 3,5 mm
Size: 12 months (I needed years, but had thicker yarn, so I chose 12m)
In Ravelry

This is my first time to be a testknitter. I tested Villapeikko's Pikkuveli pattern. And I really love this pattern! First of all - it is beautiful. And the pattern is easy to follow and clear. And it is knitter-friendly project - it gathers many interesting techniques - double hem, honeycomb pattern, i-cord button band etc.
It didn't go so smoothly with the photo shoot though. Sander wasn't very excited about being a model, so he agreed only to sit on my old chair. No standing up:)
I am very pleased with the outcome and for a change, it is so good to knit following the pattern exactly as it is written.
Many thanks to Villapeikko!


23 kommentaari:

Suvi ütles ...

Aitäh Sulle! Nii ilus tuli! :)

Helen ütles ...

Tõesti väga ilus ja huvitav kampsik! Ja piltidelt jääb mulje, nagu sokid oleks ka komplekti kootud. :)

Aga mina kui juhm küsiks, et mida see testkuduja tähendab õigupoolest? Kas lihtsalt mustri järgi kudumist või on seal veel mõni peenem põhjus?

Terje ütles ...

Nii kena!
Mulle varruka otsad meeldivad ja sinine äär servas ka! Kenad värvid!

siisike ütles ...

Väga ilus!

Erin ütles ...

Väga-väga tore kampsun! Ja tõesti kiirelt kootud. Minu imetlused.

Sirliiz ütles ...

Väga lahe kampsik :) Nii ilus!

Maibritiga pilt on ka tõeliselt nuntsik ;)

sircu ütles ...

Oi, kui kihvt kampsun! Mulle need värvid väga meeldivad - Sander näeb kogu selles komplektis väga stiilne härra välja:) Sellist kampsunit tahaks ise kohe kuduma hakata, nii et jään seda õpetust Ravelrys ootama.

Tullia ütles ...

Väga hea värvikombinatsioon ja mehelik tulem! Mulle meeldib.

Helena ütles ...

Tõesti väga ilus kampsun, varrukad on imekenad. Mina olen pidevalt hädas poisile ilusate kampsunimustrite leidmisega... ja nii olengi läinud kergema vastupanu teed ja lasknud neid talle hoopis kinkida :-)

Liina ütles ...

Tõeliselt ilus kampsun - Sul on kuldsed käed. Ja postituse kellaaega vaadates ka väsimatu töökus :)

KK ütles ...

Ilus!
Ja Sander on juba nii suur poiss. Mulle meeldib ka enim see pilt, kus Maibrit ka peal on :)

Anonüümne ütles ...

väga tore kampsun...
ja nii see on - kui mudel meeldib ja juhend on hea, siis töö lausa lendab ;)

Krentu ütles ...

Aitäh teile!
Heleena - testkudumise mõte on jah see, et enne musrti "avalikustamist" kududa täpselt juhendi järgi ja vaadata, kas kõik on arusaadav ja klapib. Sest kuivalt arvutades võib ikka juhtuda, et jääb mõni aps sisse. Ja lihtsam on ju võimalikke arusaamatuid kohti parandada enne, kui muster massidesse läheb :) Pealegi on nii musrti müüjal kui ka ostjatel ju palju kindlam tunne, kui muser testitud :)

Anonüümne ütles ...

sinu pildid igatahes on üks lõputu inspiratsiooniallikas :)
mul just vaja ühele jakile kinnis kududa...

Muhv ütles ...

Ma ütleks, et sinu värvivalik on kuidagi eestimaine - lambapruunid ja sügavsinine öö! Väga armas ja väiksele mehele kohaselt mehine kampsun.
Ja mis lõnga puutub, siis minul on terve kilo seda pruuni Jussit ja kuigi mulle see lõng eriti ei isu, siis värv on lihtsalt nii võrratu, et ükskord ma ta kampsuniks koon niikuinii!

kriuks2 ütles ...

oi kui armas :)

Inga ütles ...

see on üks väga muhe disain ja kenasti kootud test!

Katariina ütles ...

Krentu,
ma siin selle postituse all ei tohiks vist üldse sõna võtta kuna olen käsitööst kaugel nagu Tallinn Tartust, ning eriti veel järgmise väljaütlemisega... aga rõõmuga mu silmad näevad käsitsi kootud kudumit, mis ei näe abitult kodutehtud välja ning on seljas lihtsalt imeilus! Kohe kannaks isegi!

Katariina ütles ...

See käis siis tegelikult ka muu siin blogis eksponeeritud käsitöö kohta.

Krentu ütles ...

Aitäh veelkord!
Muhv, mul on ka seda lõnga kiloke :P , miinus 200g nüüd siis. Kunagi mingilt odavmüügilt ahnitsesin....

Epp ütles ...

Imeilus ja veatult teostatud, nagu kõik Su asjad. Ja see, kuidas Sa pildistanud oled, on lihtsalt võrratu Eriti meeldib see pilt, kus väike veli on koos õekesega. :-)

Sue ütles ...

It looks fantastic! Your little boy still looks cute modelling it. I love the combination of colors you used too. Now I am off to add it to my favourites and perhaps knit one up for a nephew or two.

Krentu ütles ...

Aitäh, Epp!
Thank you Sue! :)