MY ENGLISH BLOG

pühapäev, juuli 25

Suvejakike. Summer jacket.

Ühel päeval, päris suve alguses, tegin oma riidekapi ukse lahti ja vaatasin, et no mitte midagi pole selga panna. On palju teksaseid ja palju pluuse ja parajalt kampsuneid, aga jakilaadseid mitte ühtegi. Siis oli meil veel tavaline Eestimaa suvi, et vaja ikka õue minnes midagi selga panna. Otsustasin siis natuke aega näpistada ja omale midagi jakilaadset õmmelda. Ma tegelikult tahtsin teha sellist mitte-korralikku, ehk isegi natuke lohakat jakki, aga välja kukkus nagu alati, üsna korralik jakk. Eks ma selliseid "suvalisi" pean siis poest ostma. Õmblemine ise läks väga ruttu, kuna lõige istus hästi ja voodrit pole. Et ees seisis meie pulma-aastapäeva lõunasöök, siis oli mul ka tähtaeg ja selleks ajaks ma ta ka valmis sain. Kuna kollased kriidijooned paistsid kangast läbi, siis jõudis ta enne selga minemist ka pesumasinas käia.
Müsteeriumiks on kanga koostis. Kangas on pärit minu oma kangalaost, kustkohastst ma ta aga kunagi ostnud olen, pole õrna aimugi. Kahtlustan kas kunagist Baltika või Klementi vabrikupoodi. Kanga lõim on linane ja kude mingi leegiga põlevast kiust (jah, ma tegin isegi põlemiskatset). Seega peaks tegu olema naturaalsete kiududega aga ometi see materjal kortsub minimaalselt. Ehk et peale pesumasinat ja kuivamist polnud teda ei triikida ega pressida vaja.
Igal juhul seljas tundub mõnus ja jakk sai isegi ootamatu komplimendi Raekoja platsi käsitööturul :)
Ja lõige on Burda Easy Fashion kevad/suvi 2006, mis nagu minu jaoks tehtud!
Early this summer I suddenly discovered that I have nothing to wear. I have many-many jeans and tops but no jackets. It was not so hot outside then and I really needed a summer-jacket. Therefore I decided to sew one. Actually I wanted more casual one, but it came out not so casual.
Pattern is from Burda Easy Fashion spring/summer 2006 and it was such a good pattern, thad I didn't have to change anything. Like specially made for me:)
The fabric is some kind of linen-blend. It is from my stash, so I don't remember where I bought it nor it's content.


27 kommentaari:

Monika ütles ...

Väga ilus! Täpselt Sinule sobiv!

Margit K. ütles ...

Tõeliselt ilus jakk. Sobib väga hästi. Ja kõrvarõngad on ka hästi armsad.

Katrin ütles ...

Väga ilus töö! Ja sobib hästi :)
Kõrvakad jäid mulle ka kohe silma :)

gea ütles ...

imeline

Arella ütles ...

Väga hästi istub! Nii on mõnus õmmelda, kui on hea lõige. Ainult vurista kokku ja valmis :)

Drex ütles ...

Väga armas jakk

Karmen ütles ...

väga ilus ja hästi õmmeldud! õnnitlen1

Anonüümne ütles ...

Nagu selga valatud :) väga šikk jakk ja ilus töö!

Sireli ütles ...

Tõeliselt ilus - lahe lõige ja sobib suurepäraselt.

Inga ütles ...

väga nett töö!

Regina ütles ...

Väga kena jakk, see linane ja nööbid teeb ta nii rahvuslikuks. Kena-kena-kena! Väga mõnus õmblemine! (Y)

Regina ütles ...

...ja ma jumaldan su seelikut. :D
Mul on selline valge ja ma unistan pruunist, aga mida pole, on sobiv kangas ja ma ei raatsi poest osta, pole näinud ka. :S

Anonüümne ütles ...

väga groovy pilt see esimene ja jakk on super töö :)

Ecotar ütles ...

Ühinen eelkõnelejatega! Super. :D

Aga mind huvitaks hoopis, et kas Sa need kalasabad suudad endale ise pähe punuda??? Mõnus soeng.

Krentu ütles ...

Oo, ma tänan teid kõiki!
Kõrvakad on ka tegelikult omatehtud, aga juba mullu:)
Regina - see seelik on mind tõeliselt hästi teeninud. Kunagi ostsin Zara allahindluselt, mäletan veel, kuidas kahtlestin, et kas osta või mitte:) Ja ma jumaldan pikki seelikuid. Kuigi sellega tunnen end vahel kui Jane Eyre, sest ta on maani ja teda on palju:)
Ecotar - seekord mul vedas, sest õde oli külas ja punus. Muidu ma teen ise ka, aga tihti ka ei õnnestu. Tavaliselt kui ma niisama teleka ees ilma peeglita hakkan ajaviiteks omale patsi punma, siis tuleb nii ilus soeng ja kui ma tahan seda sama korrata välja minnes, siis tee või tina aga ei tule välja:)

Tiina ütles ...

Vapustav! Sobib niiiiii hästi!

Sirliiz ütles ...

Hästi ilus jakk! See esimene pilt on mu lemmik :)

Ja patsi punumise kohta tahtsin ka küsida, ege näed, jõuti ette juba :) Mul ise ei tule ka just siis hästi välja kui oleks vaja, samas niisama oma lõbuks patsi punudes juhtub alati väga kena tulema.

sircu ütles ...

väga kaunis jakk!

Anonüümne ütles ...

väga ilus jakk ja superkorralik töö :)
ja kõrvarõngad on ka super :)

Lemmi ütles ...

Tõeline suvejakk ja sobib imehästi pika seelikuga!

Katariina ütles ...

Jakk on supershikk. Selle eest annaks käe ja jala. Tõesti oleks supeluks, kui üks selline vähe formaalsemate ürituste jaoks kapist võtta oleks. Ja väga ilus puhas töö. Sa tundud olevat selline supereeskujulik ja täpne kõiges, mis sa teed.

Aet Trisberg ütles ...

Äärmiselt ilus jakk ja väga korralik töö. Ja modell on imekena :)

Liina ütles ...

mulle ka väga meeldib!

E ütles ...

Ühinen teiste sõnadega, kena jakk. Ja soeng samuti! :)

Kadri ütles ...

Väga ilus lõige ja teostus muidugi ka. Veel meeldivad mulle sinu blogis olevad pildid ja lood on kõik väga mõnusalt kirja pandud. Üks ütlemata tore koht ajaviitmiseks.

Anonüümne ütles ...

Täiesti uskumatu õmblustöö! Minu kannatus saaks nende teppimisõmbluste juures kindlasti otsa. Nii kvaliteetne ja ilus! Ja Sul on ju ka kaks väikest last!? Kas väike poiss ei tule õmblusmasina pedaali vajutama ise tatti pritsides põristades, et prnnn-prnnn-prnnn...?

/Ruta

Krentu ütles ...

Tänan teid :) Väga-väga!
Ruta - eks ta ikka tahaks aga meil on siin karm kord, et emme masinaid ei tohi kruttida ja kuuma triikraua juurde ei tohi minna. Üldiselt nad on mul üsna sõnakuulelikud või siis olen mina kuri:) Kuna mul on töötuba peaaegu et samas ruumis lastetoaga, siis nad üldiselt aktsepteerivad, et mina teen oma töötoas tööd ja nemas teevad omas.