MY ENGLISH BLOG

reede, aprill 29

Muuskia lummuses

Üldiselt ma vaatan telekat suhteliselt vähe ja kui, siis tavaliselt ETV-d, kus reklaami teadupärast ei ole. Nüüd olen ma aga jälle Superstaari saate lummuses ja seetõttu sätin end igal pühapäeval teleka ette kuduma. Paratamatult tuleb ära vaadata kõik need ohtrad reklaamid, sest ega ju nii palju võileibu ei jõua keegi süüa, kui saatel reklaame on. Ja vahel on need reklaamid ikka väga ilusad. Minu lemmik on hetkel Samsungi Smart TV reklaam, just selle muusika pärast. Niiiiii ilus lugu!
Ja kui rääkida Supersaarisaatest, siis on see minu meelest läbi aegade kõige parem hooaeg. Mihkel Rauda fännan ma juba default, eriti peale tema esikteose lugemist, mis juhtus alles hiljaaegu:) Saatejuhid on mõlemad über-lahedad! Ja osalejad on juba kõik valmis lauljad, ma ei tea, mida nad seal üldse enam võistlevad. Minu lemmikud on siiski Kevin ja Artjom. Tänu Kevinile leidsin ühe laheda bändi, kellest mul varem aimugi polnud - One Night Only - ja nende superloo - "Say you don't want it". Seda lugu ma kuulan järjest vähemalt 5 korda. Video on ka võluv:) Aluseks on võetud "Leedi ja Lontu" ning ilus-Emma oli laulja-Georgest päriselt ka väga sisse võetud. Kahjuks on ende stoori vist nüüd juba minevik... Ja ONO plaati pean ma nüüd mitu nädalat ootama, sest Laseringi poes seda sees polnud, aga oldi valmis tellima. Seniks kuulan Youtube'i.

7 kommentaari:

Nele ütles ...

Nii lahe, et keegi veel Superstaari saatest vaimustunud on!! Ma ka telekat ei vaata peale Kodutunde, Pilvede All ja Superstaari! Ja no ÕNNEKS on meil Elioni digiTV, mistõttu me vaatame vaid saate salvestisi, st et kõik reklaamid kerime maksimumkiirusel edasi :-)

Kevini esitus oli umbes-täpselt sama hea kui ONO, mulle ka Kevin meeldib:-) No nii cool. Aga pöidlaid hoian Saaremaa Teelele. Sest uskuge või mitte, aga ma olin ka nooruses selline.. No ülevoolavalt ülevoolav :-) Maailm oli nii valla ja nii vägev ja kõik oli nii lahe, et see lihtsalt ei mahtunud mu sisse ära. Ta on samasugune kreisi, ning muidugi suurepärase häälega.. (see meil ühine kahjuks pole:-)).

Mihkel Raud on ka minu lemmik. Ning tõeliselt samal põhjusel.. See tema raamat.. Tahaks samal ajal silmad kinni pigistada ja samal ajal kõike endasse ahmida. Vastandlik ja vinge.

Ja varsti ongi jälle pühapäev!!!

Lemmi ütles ...

Ma olen väga kidur teleka vaataja ja peamiselt olen ma mõnede üksikute kindlate saadete sõltlane. Mind paelus see reklaam esmalt hobuste tõttu, aga muusika on ka muidugi väga võluv.

Anonüümne ütles ...

Aitähh, Krentu, et jagasid. Mina polnud ONO-st sinu postituseni mitte midagi kuulnud, aga tundub, et homme viib tee muusikapoodi ;-)
Mäemamma

helina ütles ...

isver, see reklaam on ka minu lemmik, nii ilus muusika ja pildid ja kogu teostus :)

Marmelaad ütles ...

Jah, imeilus muusika seal reklaamis- vahel nad oskavad ikka džäkkpotti teha.
Enamasti näidatakse ju pesupulbri ja puhastuvahendite järele hullunud koduperenaisi:)
Sellel aastal ma superstaarisaadet pole jälginud (küll aga eelmistel aastatel), nüüd on vist tagumine aeg silm peale visata.
enne seda tuleb see "heeringasketš" ja pärast seda pole tahtnud enam suud enam "magusaks" teha:)
Mihkel Raud on mõnusalt vaheda keelega:D

klaaspärlimäng ütles ...

See imemõnus reklaam tuletas mulle meelde ühe aastate taguse televiisori reklaami - supermuusika, värvilised pallikesed ja mõistmatus, kuidas sellist reklaami üldse teha annab. Siin on Youtube'i aadress - http://www.youtube.com/watch?v=oP5J4W5GQ3w

Kristine ütles ...

Ma kohe pean kirjutama. Meie pühapäevasel Roosta fotosessioonil osales Kevini pere (ema Bianka ja poolõed Elizabeth ning Beatrice). Niiet arusaadavalt olen ka mina Kevini fänn :)