MY ENGLISH BLOG

kolmapäev, juuni 1

Satsiseelik


Kuna Sandri sünnipäeva piltidega läheb siin veel natuke aega, siis ma kirjutan hoopis seelikust.
Et siis juuni Eesti Naise käsitöörubriigist leiate ajatu satsiseeliku (see on nii "ajakirja väljend", kas pole) :) Kui ma kunagi küsisin blogilugejate käest, et mida veel võiks Eesti Naise käsitöös teha, siis pakuti välja ka "mustlasseelikut". See nüüd küll ei ole mustlasseelik, aga seda vaid kangavaliku tõttu. Minu kapis sobisid omavahel just need kangad ja eks nad ole ka minu värvid:) Kui võtta musta põhja peal värviliste lilledega kangas ja panna vahele ka natuke pitsi, tuleb hoopis mustlasseelik. Miks mitte teha seelik hoopis ühevärviline. Igal juhul on tegu ühe väga mugava suveseelikuga, millega ma olen juba päris palju käinud - peamiselt küll kodustel pidupäevadel, sest maikuu on meil siin tihe pidustuste kuu.
Kui valida on, siis soovitan kangaks nn bembergi ehk viskoosi - see langeb väga hästi. Ka batist sobib kenasti. Ühesõnaga - mida õhem ja langevam kangas, seda parem.

Natuke kurvem teade on see, et seesama satsiseelik jääb minu viimaseks Eesti Naise tööks. Seda minu omal soovil. Eesti Naise töö oli mulle väga põnevaks väljakutseks ja paljud asjad oleks ilma selleta sündimata jäänud. Olen väga tänulik Helina Piibule, Eesti Naise tegevtoimetajale, selle võimaluse ja usalduse eest. Olen kogu hingega selle töö juures olnud aga hetkel tunnen, et kumm hakkab tühjaks saama ja no ei taha ju teile ka "alla lati" töid pakkuda.

Aga minu koostöö Ajakirjade Kirajstusega veel ei lõpe - selle aasta sees peaks ilmuma üks käsitööraamat, millel minu nimi peal:) Seal on enamik ajakirjas ilmunud töödest ning loomulikult ka uusi töid. Aga kui asi niikaugel, et raamat juba ilmuma hakkab, eks ma siis annan teada!






24 kommentaari:

kewa ütles ...

OI kui kena seelik ja kindlasti praktiline. Suured tänud aja eest EN-s ja jään huviga ootama seda käsitööraamatuta! Toredat ja sooja suve kogu Teie perele!!!

Mari-Liis ütles ...

Oh, see seelik tuli täpselt õigel ajal:) Aitäh!

Pille ütles ...

Minu lemmik seelikud on just need satsilised ja pikad, super!!
Aitähh nende õpetuste eest Eesti Naises ja jään juba sinu raamatut ootama :)

Heli ütles ...

Nii mõnedki EN numbrid said ostetud just käsitööosa pärast ja raamatu ilmumine on kaunis lõpp ühele koostööle. Õnnitlen ja jään raamatut ootama!

Mytsi Wabrik ütles ...

Seelik on väga kaunis. Ma nüüd pean jälle laskma omale EN saata:)).

Ja ma rõõmustan meeletult selle üle, et sul ilmub raamat! Selle omanikuks tahan ma kohe kindlasti saada, seega jään põnevusega teadet ootama!

triibik ütles ...

Ma vaatan Eesti Naises sinu lehekülgi alati esimesena... Sellest on küll kahju. Kuid raamatut ootan juba ammu pikisilmi!

Suvi ütles ...

Oo, raamat, kui tore! Saan aru et kui kumm tühjaks saab, siis peab vahepeal midagi muud tegema.
See seelik on ikka üks väga ilus asi, ja värvid just lemmikud!

Ülle ütles ...

Väga kihvt seelik, sellist olen endale ammu ihanud...pean nüüd kohe ajakirja hankima ja tegema. Raamatut jään nüüd ma pikisilmi ootama, põnev! Ilusat suve Sulle!

Liina ütles ...

Ma tahass hoopis tunnustada, et kui kumm tühi, siis on julgust lõpetada! Ise visisen juba tükk aega mitmel rindel retsepte treides, aga näe pole julgust kuhugi ei öelda. Ja lõpuks pole tulemusega sugugi rahul...
Nii et ilusat EN-vaba suve ja laadimist, küll siis uued väljakutsed jälle tulevad!

Rael. ütles ...

Ma olen ka nendes ridades, kes EN esimese asjana sinu kästitöö üles otsib.
Enamus asjad on ise ka järgi proovitus. Toda lipssalli tegin ma ( ilma liialtamata) üheksa tükki.
Jään igatsema.
Aga juu ma käin siin siis rohkem piilumas.
Raamatu lugu jään ka ootama. Põnev-põnev.

Aga nüüd kangast otsima. Üks seelik vajab tegemist.

Anonüümne ütles ...

sinu tööd tegin ajakirja huvitavamaks ja ootasin alati põnevusega, mis seal nüüd on ...
aga millegi lõpp ju alati millegi uue algus, küll tulevad uued väljkutsed... raamatut tahaks juba näha :)

ja see seelik on just see, mis ühe suve juurde lihtsalt peab kuuluma

jõudu ja edu edaspidiseks !

Sirliiz ütles ...

Mina EN sinu tõttu vaid ostsingi. Tuleb see viimane number ka soetada.

Raamatut ootan juba samuti pikisilmi. Kahju, et selle ilmumine sügisesse lükkus, nii tore oleks seda juba lugeda :)

Laura ütles ...

Väga ilus satsiseelik!

Krentu ütles ...

Ma väga tänan teid!

Unknown ütles ...

Ma olen täielikult võõras siin, aga sattusin juhuslikult lugema Teie blogi. Ma pean mainima, et Teie käsitöö on vapustav! Mulle nii meeldivad ise õmmeldud riided.. ja need ehted, eriti üks roosa lill - suurepärased!
Endale meeldib samuti õmmelda. Olen tegelikult veel üpriski noor, seega õmblesin endale esimest korda korraliku seeliku ja Teie tegemised on minu jaoks väga inspireerivad. Suur tänu motivatsiooni eest, kõike head Teile!

Kata. ütles ...

Mina hakkasin ka EN lugejaks tänu Sinu rubriigile.

Huvitaval kombel mõtisklesin just sel talvel, kuivõrd lühike üks kuu on ning kui keeruline võib see töö olla.

Sa oled suutnud kahel leheküljel edastada hämmastavalt palju kasulikke asju. Näiteks kandekotte on mul selle õpetuse järgi kümmekond + veel eelmisel nädalavahetusel vaatasin järgi, kuidas seelikule taskut teha. Aitäh!

Mis sellest rubriiigst edasi saab või on see veel saladus?

Helen ütles ...

Mina olen küll kurb selle EN asjus...
Kuigi, raamat natuke leevendab kurbust. :)
Igal juhul - ülimõnus seelik!

Lemmi ütles ...

Nii tore, et mul on nüüd sellise seeliku valem. Kahju, et EN-s lõpetad, sest mina ostsin seda ajkirja just peamiselt sinu käsitöönurga pärast.
Päikest!

Krentu ütles ...

Julia, Kata, Heleena, Lemmi - aitäh teile!
Kata - selles kontekstis on üks kuu tõesti lühike:) Ja tegelikult oli jube kahju, et oli vaid kaks lehekülge, ma oleks tahtnud tegelikult ikka põhjalkumalt kirjutada ja ka mõne tööjoonise-foto rohkem panna:) Aga praegu otsitakse sinna uut inimest:)

Anonüümne ütles ...

mul ka kahju, et Sa enam EN-is ei tee, aga samas mõistan täielikult Su otsust.

Anonüümne ütles ...

Tere Saksamaalt! Tegin Sinu öpetuse järgi klapiga kindad, mida kanti tänavu talv uhkusega Norras. Oleks nii hea meelega Sinu käest veel kahekordse mustriliste kinnaste öpetust soovinud. Igatahes suured tänud asjalike öpetuste eest! Mönusat, maasikate rohket suve!

Anonüümne ütles ...

See on kena seelik, aga süda igatseks ühte "spiraalseelikut" õmmelda - tean, et oled sellest varem bloginud. Minu õmblusoskus pole piisavalt hea, et seda kirjelduse/pildi järele teha - selleks oleks vaja ikka korralikku lõiget ja kirjeldust! usun, et minusuguseid nostalgitsejaid oleks veelgi...

Anonüümne ütles ...

Väga mõnus seelik :) Sul kohe alati tuleb eriti hästi välja see kangaste valik !!!!

Monika ütles ...

Väga ilus seelik! Jään põnevusega raamatut ootama! See on tõesti ilus lõpp. Ilusat suve!