MY ENGLISH BLOG

reede, juuni 17

Konksu otsas

Hiljem lisatud: vabandage minu värisevat kätt, ma pole kunagi vabakäe joonistuses tugev olnud, aga kuna ma lihtsalt vajan skeeme, siis ma joonistasin enda jaoks selle Aafrika Lille motiivi üles. Äkki kellelgi läheb veel vaja?


Vahel on nii, et mõni kudum lihtsalt ei edene ja kõik. Nagu mul nüüd üks käsil on. Kahtlustan, et asi on vales lõngas - puuvillane lihtsalt kampsunina ei inspireeri. Tuleb vist villase vastu vahetada. Aga enne seda mõtlesin natuke värviteraapiat teha ja tirisin välja kõik kokku ahmitud värvilised Egiptuse puuvillased lõngad ja neist kuulsaid aafrika lilli heegeldada. Sest kuidagi kohe on nii, et suvi ja heegeldamine käivad kokku. Ja värviliste motiivide heegeldamine on täiesti sõltuvust tekitav töö. Muudkui heegeldad ja vaatad kella, et oih, juba kaks öösel, peaks magama minema. Ah, ma teen ühe lille veel. Ja siis veel ühe. Ja nii hommikuni. Mäletan, kui ma oma heegeldatud kleiti tegin - siis tõusin hommikul natuke enne lapsi, et pisut heegeldada. Sellist asja ei juhtu kunagi muidu.
Nii et olen jälle konksu otsas:)
Mis neist lilledest tuleb, seda veel täpselt ei teagi. Suur optimist minus teeb plaane Maibriti päevatekiks. Aga kui niipalju ei jõua - no siis ehk nukutekk :)
Lõngadeks on Dropsi Safran ja SandnesGarni Mandarin Petit. Need on peaaegu identsed lõngad - mõlemad imepehmed ja mitte-kanged, kui nii tohib väljenduda. No Egiptuse puuvill ikkagi:) Seda Mandarin Petit lõnga saatis mulle kunagi üks tore soome proua ja hiljem ostsin seda ka Menita lõngapoest Helsingis. Eestis olen seda kohanud vaid Kosmose lõngapoes, kus teda oli vaid mõni tokk. Väga hea lõng on. Ja kuna mul on rohelist kõige rohkem, siis tulevad lilled rohelisele taustale. Muidu ma teeks vist valgele taustale aga no ükskord võib ju inimene ka praktiline olla :)
Dropsi Safran on pärit Lõngamaaniast, kuhu ma viimasel ajal kogu oma vaba raha olen jätnud:) Selle poe sõbraks tasub Facebookis hakata, sest vahest korraldatakse seal FB sõprade allahindlusi -40%, mis Eestis on teadupärast väga haruldased.



Ja siis tegin veel paar prossi. Paluti teha kollase ja/või oranžiga. Täitsa tore on vahel hullata värvidega, mida muidu väga palju ei kasuta.
Ja nüüd tagasi heegeldama!

PS. Ma kirjutasin teise blogisse ka!

18 kommentaari:

kewa ütles ...

Oi kui kenakesed ja kindlasti tuleb kaunis värviline päevatekk, mina sain valmis kuusnurksetest (hexagon) lapikestest 6mmeldud teki ja olen ka konksu otsas;) Pea uusi ideid täis...Teise blogi kapp on kyll pärl!

Helen ütles ...

Aitäh huvitava lille-lingi eest! Ma esimest korda näen sellist Aafrika lille. Väga ilus asi saab!

Anu ütles ...

mul juba talvest seisab see aafrika lillede projekt pooleli, hetkel ei ole mingit käsitöö isu aga kiire aeg on ka. tahtmine on, aga tegudeni ei jõua :) prossid on imeilusad!

Rael. ütles ...
Autor on selle kommentaari eemaldanud.
Rael. ütles ...

(Ma proovin siis uuesti)

Head konksu otsas olemist!
Egiptuse lõnga aafrika lille jaoks. Kõlav väga hästi. :D

Mul endal on konks praegu puhkusele saadetud, sest eelmise konksuprojekti otsad tahavad peitmist ja lapid vormimist. Uhh kui selle jubeda osa tööst saab tehtud saab uuesti konksutama hakata.

Paistab nii pehme-pehme.

Unknown ütles ...

Ojaa, need imelised aafrika lilled! Ma ka alles üsna hiljuti (no sel talvel) sattusin nende otsa ja vaimustusin silmapilkselt :)
Sul on need motiivid nii inspireerivat värvi, et tahaks isegi kohe uue projektiga alustada :P

Maru ütles ...

Kui ma oskaksin heegeldada...kasvõi natukenegi, siis püüaksin end konksu otsa. Kleit on aga niiiii ilus, et võib-olla tuleb hakata õppima...

Vähemasti muutis see minu põlgust heegeldatud riiete osas. :)

Mul on siiralt kahju, et EN sind enam ei leia. Aga aususe eest enda vastu... müts maha! Kõik nii ei julge!

Nele ütles ...

Värvid on nii puhtad ja säravad. Lilled (muster) on küll pärl leid. Jõudu jätku!

Krentu ütles ...

Aitäh heade sõnade eest!
Aitäh, Maru - minu meelest oled just sina julge ja aus :)
Selle aafrika lille motiivi ma leidsingi Anu blogist :) Aga kuusnurk kui selline motiivina müüs ennast mulle maha peale seda kui Neulova Narttu blogis seda tekki nägin http://neulovanarttu.blogspot.com/2010/07/taa-se-paiva-on.html

Tiina ütles ...

No lihtsalt super motiiv! Eile, kui nägin, tuli tuhin kohe proovida, aga siis surusin selle soovi jõuga maha, sest 2 poolikut kudumist kapil, lõpetan need ja siis otsin konksu ja lõngad välja:)

Terje ütles ...

Need o n tõesti vaimustavalt lummavad lilled, sügis-talvest saadik kui selle mustri leidsin, olen vist pea igal õhtul vähemalt ühe lille heegeldanud, kaks kotti teinud ja tekk on pooleli ja kindlasti teen veel.
Su värvikombinatsioon on ka hästi südamlik. Roheline rant on kindlasti hea valik.

Erin ütles ...

On tõesti väga ilusad lilled. Ma ise ka ikka unistan, et kui ma kunagi tubliks hakkan, siis heegeldan vähemalt tüdrukutele ilusad lillelised päevatekid.

Mis aga kampsunitesse ja puuvillasesse puutub, siis tunnen täpselt nagu Sinagi, et puuvillane ei inspireeri. Kampsun peab ikka villane olema :) Sinu ENis ilmunud lastekampsi tahaksin aga ikkagi kunagi järele proovida.

Sirliiz ütles ...

Nii armsad värvid on su heegeldatud lillekestel!
Motiivide heegeldamine on mõnus ja inspireeriv tegevus :)

Anonüümne ütles ...

see aafrika lill on võrratult kaunis. Endal on ka üks projekt selle motiiviga käsil :)

pikkukimalainen satu ütles ...

Se on tosi kaunis! Se on väga ilus!

Mai-Liis ütles ...

Suur tänu skeemi eest! Mul on juba pea 20 lille valmis ja see lahendas mu mure milliseks teha plaanitud toolikatted.

Kristi J. ütles ...

Vaatasin Su blogist, et lahedad prossid! Kas need on kusagil müügis ka?

Krentu ütles ...

Aitäh kõigile heade sõnade eest! Kiitos, Satu!
Kristi, mul neid prosse otseselt kuskil müügis ei ole, aga olen teinud tellimise peale. See almine kollane pross on praegu saadaval küll. Kui täpsemat infot soovid, siis saada mulle meil palun eveli.krentu@gmail.com