MY ENGLISH BLOG

kolmapäev, mai 16

Käsitöö ülevaatus

Kuna mai keskpaik on meie perel väga-väga kiire aeg - 11. mail on minu ema sünnipäev, 12. mail on Maibriti sünnipäev ja Andrese ema sünnipäev, kohe järgi on ka emadepäev - siis pole olnud aega blogidagi. Siiski olen tähtpäevade tarvis nobedalt sõrmi liigutanud ja valminud on nii mõnigi asi.
Emale tegin sünnipäevaks pitspluusikese. Ikka ma imestan nende ajakirjades antud suuruste üle. Ma tegin suuruse XS järgi ja välja tuli M. Omaarust ma küll nii lõdvalt ei koo, aga XS-i ei õnnestu mul õpetuse järgi kunagi teha. Õnneks olen ma sellest teadlik, sest emale oligi M suurust vaja. Lisaks on mul olemas ka mõõdulint, nii et siiras usus õpetuse järgi ma kunagi midagi ei tee ka. Ja päris elus pluus nii läbipaistev ei ole ;)
Õpetus: Suuri käsityölehti 3/2007
Lõng: Novita Bambu, u 200 g
Vardad: 3

Lisaks tegin ka mõne kee.
Ja loomulikult tegin Maibritile sünniäevaks uue kleidi. Sellise suvise ja mitte liiga piduliku - et ta ikka suvel seda kanda ka saaks. Mis teha, ma olen selline praktilise loomuga :)Ja kleidi peale kudusin boolero.
Õpetus: Suuri Käsityölehti 4/2006
Lõng: Toptex Simplicity 150 g
Vardad: 3

5 kommentaari:

Evelin ütles ...

see pitspluus on nii ilus, et ma üritasin seda kohe enda seljas ette kujutada:)

Anonüümne ütles ...

Palju õnne ja rõõmu teile tagantjärgi!

Ma kunagi keskkooli ajal kudusin endale sama mustriga suvepluusi (mingis 1991 aasta Verenas muster äkki oli???). Ema veel Soomest tõi lõnga. Oi ajad.

Elsa ütles ...

Nii armas kleidike! Selline sinine (misiganes ta nimi ongi, marine või royal vms, ja eestikeeli?) on väga vahva. Minu arvates sobib see hästi ka heleroosaga :)
Aga pildid on Su blogis ikka tükimaad paremad kui mõnes ajakirjas!

Mari-Liis ütles ...

Mo meelest on kogu sinu blogi nii ilus, see on üks põhjus, miks seda lugema jäin:) Ning pildid on üle kõige!

Anonüümne ütles ...

väga ilusad asjad :) aga eriti meeldib mulle see lapse kleit.. mõnus lihtne ja väga armas :)