MY ENGLISH BLOG

kolmapäev, mai 16

Maibriti sünnipäev

Laupäeval sai Maibrit kaheaastaseks. Ilmataat tegi ka kingituse ja kinkis samasuguse päikesepaistelise ilma nagu siis, kui Maibrit sündis. Hommikul laulsime Maibriti ülesse perekooriga - ema, isa, vanaema, vanavanaema, tädi, tädimees.... Ma polnud algul päris kindel, kas Maibrit sellise ebatavalise äratuse peale hakkab nutma või naerma, aga ta hakkas naerma ja nautis olukorda. Kohe hommikul õpetasime talle näitama, kui vanaks ta saab. Nüüd on nii, et kui keegi pole tükk aega küsinud, siis ta ise omaalgatuslikult tõstab kaks sõrme püsti ja hüüab: kaks! Peale kingituste avamist puhusime sünnipäevaküünlaid ja sõime torti. Pidu toimus õhtul Naerusuu mängutoas. Külalisi oli palju ja kingitusi ka. Me olime väga ebaoriginaalsed ja avasime Maibritile ka jalgrattafondi. Pidu oli väga tore ja Maibrit piisavalt suur, et aru saada kellel on sünnipäev ja et seda ka nautida. Rõõmsalt jooksis ta külalistele vastu ja pistis neile käe pihku, mille järel krabas kohe ka kingituse :)
Õhtul ei saanud Maibritti enam magama, sest ta pidi kõikide kingitud pliiatsitega joonistama ning kõik uued puzzled kokku panema.
Maibrit sai sünnipäevakingiks ka õunapuu, mida Andres täna maale istutama läks. Maal on kevad täies õies ja mul on nii kahju, et ma ei saa seal praegu olla. Ning pühapäeval käisime ka Maibritile jalgratast ostmas, mille üle ta küll suurt rõõmu tunneb, aga vändata veel ei oska. Küll õpib.
Ja nüüd vist ongi nii, et oma lapse sünnipäev on see kõige ärevam ja tähtsam aasta pidu. Ma tundsin seda mõnusat sünnipäevaärevust ja rõõmu, mida ma oma sünnipäeva puhul enam ei tunne. Mulle meeldibki nii :)

9 kommentaari:

Elsa ütles ...

Oi, te valite isegi lapse pidžaama lauaserviisi järgi? ;))))

Terje ütles ...

Palju õnne Maibritile. Ja sünnipäevakleit on väga ilus.

Pille ütles ...

Nii päikeselised sünnipäevapildid! Palju õnne tagantjärele nii Maibritile kui ka Maibriti vanaemale. Kleit on tõesti armas, hästi romantiline.
PS Ma ka pühapäevast värske ratta- ja rattakiivriomanik:)

Anu ütles ...

Palju õnne!

Sirliiz ütles ...

Palju õnne Maibritile! Ta on selle keskmise pildi peal oma patsikesega nii kelmikas ;)

NB! 10 points Elsale! Mõtlesin ka endamisi, et vot on Krentu alles viimse detailini stiilne, isegi sünnipäevahommiku kohviserviisi on lapse pižaamaga kooskõlastanud :D

Krentu ütles ...

Aitäh :) Ausõna - pidžaama ja serviisi kokkusobivus oli täiesti juhuslik :)

Anonüümne ütles ...

Palju-palju õnne ! Laste sünnipäevad on alati nii toredad:)

Anonüümne ütles ...

first schwinn! :))) väga vahva oli seda sissekannet lugeda, nagu oleks (võõra inimesena) saanud ka osa sellest sünnipäevarõõmust. Minu põnn ei saanud vist küll eelmine aasta 2seks saades sellest melust aru. Nüüd ootan õhinaga seda 3 saabumis. Kleidi värvid ja muster on väga vahvad! Õnne Maibritile!

Anonüümne ütles ...

Palju õnne! Minu tütreke sai ka 12.mail kaheseks! Vahva!