MY ENGLISH BLOG

teisipäev, oktoober 21

Porgandi-juustukook

Ärge olge ehmatanud, et kolm postitust päevas või nii.... 
Aga olles endiselt kokkamise laineharjal, proovisin ma täna üht uut kooki teha. Porgandi-juustukooki. Ma ei ole tegelikult küll sedatüüpi kookide suur austaja, aga retsept tundus ikkagi piisavalt ahvatlev et järele proovida. Pealegi tuleb teha ju proovikooke läheneva tordivõistluse tarbeks :) No ja tuli ikka hea küll, oma kategoorias. Suur ja mahlane. Andres kiitis väga. Mina olin aga juba eelnevalt nii palju tainast söönud (ma tegin täna ka kohupiimaküpsiseid, mille tainas oli lihtsalt oivaline!) et süda nati läikis :)
Aga retsept ise on pikk ja lohisev:

Porgandi-juustukook
(Angeelika Kang, Monika Kelle "Juusturaamat")

Selles koogis on ühendatud kaks ameeriklaste lemmikut - porgandi- ja juustukook.

Tainas:
3 dl jahu
1 tl küpsetuspulbrit
1 tl soodat
2 dl fariinisuhkrut
2 tl kaneeli
100 g kookoshelbeid
0,5 dl siirupit (nt Dansukker)
2 dl riivitud porgandeid
1 väiksem küps banaan
1 väike õun
1 dl õli
2 dl hapukoort
2 muna

Täidis:
500 g maitsestamata toorjuustu
1 dl hapukoort
3 muna
1 dl suhkrut
1 tl vanillsuhkrut
poole sidruni mahl

Sega omavahel jahu, küpsetuspulber, sooda, fariinisuhkur, kaneel ja kookoshelbed. Teises kausis sega siirup, peeneks riivitud porgandid, kahvliga peenestatud banaan, kooritud ja riivitud õun, õli, hapukoor ja munad. Vala segu jahusegusse ja sega ühtlaseks. Täidise tegemiseks sega omavahel toorjuust, hapukoor, munad, suhkur, vanillsuhkur ja sidrunimahl. Vooderda 24cm läbimõõduga lahtikäiva vormi põhi ja servad küpsetuspaberiga. Vala porgandikoogi tainas vormi ja kata toorjuustukoogi seguga. Sega kaks tainast omavahel kahvliga läbi. Küpseta 175-kraadises ahjus 1 tund. Enne serveerimist jahuta täielikult.

4 kommentaari:

Sirliiz ütles ...

Ahvatlev! Kui ma porgandi selle koosluses algselt maha vaikin, siis läheks meie peres vist ka kaubaks :)

Tullia ütles ...

Sellistes porgandikookidega polegi keeruline ära petta, sest kui ei ütle, siis ei oska nad sealt seda ju otsida:-)

Katrin ütles ...

Jah, seda tuleb kindlasti proovida!

Anonüümne ütles ...

Mina olen siin sinu jagatavate retsptide kindel järeleproovija, ja peab ütlema, oskad kohe neid pärlikesi otsida ja Meile siin pakkuda, aitäh!p.s suure käsitöö-ja lõngahuvilisena, KUI ei ole veel teadlik, siis nüüd Maale on väga mugav tellida internetipoest www.hobelong.ee kõik vajalik käsitööks, kui valik sobib ja vastab Sinu ootustele!Rahulikku maaelu igatsedes:) ja teile pöialt hoides:)