MY ENGLISH BLOG

neljapäev, märts 2

Õhtupoolik õega

Täna käisin õega kohvikus. Võib tunduda, et no ja siis.... Aga ma pole temaga nii ammu kohvikus käinud. Sest õde on ühtlasi ka mu naabrinaine, nii et tavaliselt jutustame ja teetame minu või tema juures. Ja selleks on vaja siis ainult üle väikse esiku minna.
Tänane kohvikuskäik tuli väga spontaanselt. Ma olin parasjagu Kaubamajas ema peikale sünnipäevakingitust ostmas, kui mõtlesin, et peaks õekesega natuke juttu puhuma. Käisime Spiritis. Õde teab mul igasugu poppe kohti muidu ma käiks ikka ja ainult Novellis vist sest see on kuidagi mugava koha peal. Spirit on nii ilus! Ja creme brulee on seal väga hea (Elsa, tasub proovida, see on selline vaarikasorbee pallikesega :) ). Ja sushi ka. Ma muidugi ei saa öelda, et sushi seal parem on kui kuskil mujal, kuna ma pole Eestis kuskil kunagi sushit söönud :) Nüüd on mul uus lemmikkoht.

Ja Kaubamajast ostsin peale ema peika kingituse ka Cernitit. Sest vaatasin kui lahedaid asju Mann sellest voolimismassist teeb ja mõtlesin ka siis nats katsetada. Ma küll ei hellita lootust, et mul midagi nii ilusat tuleb, aga tahaks ikka proovida.

Nüüd ma pean kuduma minema. Mul oli meeles küll, et Andres läheb järgmisel nädalal Soome suusatama, aga mul ei tulnud nagu mõttessegi, et ta tahaks oma kampsunit, mis hetkel on pooleli, selga panna. Terve talve olen kudunud vahelduva eduga aga nüüd pean ära lõpetama. Sest mul hakkab juba kerge tüdimus tulema sellest asjast. Kaua võib siis ühte asja kududa?

4 kommentaari:

triibik ütles ...

spiriti kreembrülee on linna parim! teeb bestsellerile pika puuga ära. ja salatid ja pastad on seal kah väga head. ja üldse on seal mõnus olemine.

krista ütles ...

no näed nüüd... nüüd pean mina ka ju seda cernitit ostma minema :))))

kui keegi ei tea veel, siis emb-kumb ees, mee proovime järgi absoluutselt kõik käsitöö valdkonnad.
-siidmaal
-lapitöö
-photoshopõ
Mis veel?

Anonüümne ütles ...

Tere! Sattusin siia lehele otsides märksõna Novitat. Appi!!! Kas keegi oskaks mind aidata??? Ma tahaksin väga leida Novita kästitöö ajakirja sügis 2005 numbrit. Ma ei leia seda kuskilt! Mitte üheskski Tln raamatukogus seda ka ei ole!!! Kas keegi saaks aidata? Te siin käsitöö fännid. Ma ise seda blogide värki üldse ei tunne :( Meilida võiks mulle:) keitplika@hotmail.com

Krentu ütles ...

Ma arvan, et sügis 2005 ajakiri on juba läbi müüdud ja ega Sa seda vist kuskilt eriti ei saa. Ehk Novita laost? Või Soomest, Novita nn tehasepoest.