MY ENGLISH BLOG

reede, märts 2

Pakk kirjasõbralt ja kirjandusülevaade

Täna leidsin postkastist lausa kaks pakiteadet, vabandust, maksikirjateadet.
Ühe paki oli saatnud minu "maksikirjasõber" Maarja. Pakis oli midagi meisterdamiseks (ilmselt räägin sellest hiljem), midagi näksimiseks, midagi Maibritile ja midagi pisikest ja helesinist :) See pakk tegi tuju nii heaks, et ma isegi unustasin ära, et mul tervis nii sant on.
Teise paki sain Amazonist. Raamatu "Fitted Knits". Raamatu autor on sama, kes on ka kuulsa Forecasti autor, Stefanie Japel. Ma olen selle raamatuga väga-väga rahul. Enamus asju tahaks sealt järgi teha. Nagu pealkirigi ütleb, on pea kõik selle raamatu kampsuneid ilusti keha järgi kootud ning mõõtude järgi vaadates on mõeldud ka pisematele inimestele. Boonuseks on mõnus suur formaat ning ilusad fotod ja kujundus. Ilus niisama vaadata ja tundub, et ka järgikudumiseks hea. Selles ilusas blogis on ka sellest raamatust juttu ja pilte ka. Amazonis on see raamat lugejate poolt ka peaaegu ainult viisi saanud. Veel mõni pilt.
Siis tõi Andres mulle täna ka uue Moda. Seekordne Moda (mis on seekord poole odavam, muide) rõõmustas mind poppide lõigete poolest. On ka paar kuduprojekti, mida võiks järgi teha, aga arvestades minu kudumis"kiirust" jäävad need tõenäoliselt unistusteks.
Ja uue Burda sain ka veel.
Selline noos teeb iga haige inimese kohe palju tervemaks. Lisaks joon teed sidruni ja eukalüpti Hallsiga, mida Roheline soovitas ning söön oma sõbranna isa mesilaste mett. Lisaks mängib Nelly Furtado "Loose" mis on üle prahi.

6 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

oeh, nüüd ma suudan ju veel vähem oodata, et millal ma poodi saan ja endale uue "moda" osta:)

Anonüümne ütles ...

nii, sean minagi sammud poodi moda järele, kuduprojekt "ka" on üle mõistuse nunnu:)

Anonüümne ütles ...

oi ma tahan modat :D

Tiina ütles ...

Moda ma juba sain. Aga see "Fitted .." raamat. Hmm, see pildilolev sinine ja veidi edasi sirelililla ese tunduvad nii ahvatlevad .. Mõistus, tule koju! Ma ei hakak ju paari eemalt meeldiva asja pääle raamatut ostma. Seda enam, et egas mulle kõik kehasse töödeldud asjad ei istugi.

Aga ilusti ja isuäratav serveering tekitab ju soove ...

Krentu ütles ...

Aga jääb ju ka raamatu laenutamise variant. Ma muidu elan siis üsna Iru külje all, mis on omakorda Maardu külje all :)

Tiina ütles ...

Ega jah, külg külje kõrval ...
Kui kunagi peaks soodsat juhust leiduma, siis kiikaks korra raamatut küll. No volüümikale mammale ei passi kõik kenaste kehasse töödeldud unelmad. Aga unistada ju ikka võib?