MY ENGLISH BLOG

neljapäev, aprill 26

Heegeldatud kott


Kuna suvi on tulekul ja mul pole ühtegi ilusat kotti (ha-ha-ha) siis ma otsustasin endale koti heegeldada. Juba eelmisest suvest on hinge peal üks kott raamatust Happy Hooker Crochet. Natuke ma ikka muutsin ka seda ja tegin suurema, sest mul on tavaks poolt elamist endaga kaasas kanda ja igapäevane kott võiks olla mahukas. Kasutasin ära kodus olevaid lõngu. Need, kel enda arvates kodus natuke liiga palju lõngu on, saavad aru, kui oluline see aspekt on. Noh, et tunnen kohe uhkust enda üle, et natukenegi lõngahulk vähenes :) Voodriks panin kunagi vanaema käest saadud mummulise flanelli, sisse tegin lukuga tasku ja mobiilitasku. Ise olen rahul ja arvan, et hakkan seda kotti kandma küll.
Veel mõni pilt.

11 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Hästi ilus ja korrektselt tehtud, nagu kõik su asjad :). Ma alati ootan, et millal sa jälle postitad oma blogisse ja veel kunagi pole pettuma pidanud, kui sa lõpuks seda teed :)

KK ütles ...

Väga ilus kott!

Anonüümne ütles ...

ohhh tühja mu heegeldatud patjade ideest.... ma teen ka nendest lappidest, mis juba valmis hoopis koti... nii ilus ju :)))
aitähh idee eest...

Tiina ütles ...

Tõesti ilus kott. Ma pean häbiga tunnistama, et heegeldatud kotid pole mulle senimaani eriti imponeerinud. Aga see .. Hmm, ma hakkan ka omale tahtma.

Aga selle "palju lõnga" osas on sul õigus. Ka kui sokipaariks kuluv on sest kuhjast liivaterake meres, on tunne ikka ühtmoodi hea :)

Anonüümne ütles ...

niii armas .. ja millised värvid-(minu lemmikud) lausa super ! tubli oled !

Ing. ütles ...

Võid nüüd lõngapoodi minna end premeerima varude vähenemise eest :)

Anonüümne ütles ...

väga armas kott... värvivalik eriti hea ;)

Sirliiz ütles ...

Raamatus mulle see kott küll nii väga ei meeldinud ;) Sul on imehea värvitunnetus, kõik toonid harmoneeruvad sinu töödes võrratult!

Unknown ütles ...

linarõngad? kott on täiega edev.

Anonüümne ütles ...

Super!
Ei oska enam midagi kiituseks lisada. Kõik on eelpool ära eldud :)

Anonüümne ütles ...

ma varem pole heegeldatud kottide poole vaadanudki. sinu oma muutis mu meelt kardinaalselt.
väga ilusad kott ja värvid...