MY ENGLISH BLOG

kolmapäev, aprill 11

Kollane ja roosa


Iga kord, kui taas hullud päevad ja osturalli aset leiavad, ootan ma põnevusega, et kuidas siis ajakirjanikud seekord päevatajaid ja rallitajaid ajaleheveergudel üleolevalt tümitavad. A la et pööbel saab Stockmanni, tarbimisnäljas inimesed ummistavad sissepääsu jne... Ma pole veel siiani ühtegi positiivse alatooniga artiklit selle teema kohta lugenud.
Hea küll, ma olen nõus, et mõttetuid asju pole vaja kokku osta ja tasub säilitada kainet mõistust ning vaagida, kas üht või teist asja ikka on vaja. Aga miks peab alati kõiki roosade ja kollaste kilekottidega liikuvaid inimesi üleolevalt hindama? Minu arvates on positiivne, et tänu osturallile saab oluliselt rohkem lapsi suvel mugavate ecco sandaalidega ringi joosta ning et emmedel ei lähe hommikul piim kõrbema, sest nad on saanud oma õhukese põhjaga emailpoti paksupõhjalise Hackmanni vastu vahetada. Anda inimesele võimalus osta ükskord soodsalt üks korralik pott on ju ometigi parem kui lasta tal mitu korda odavat ja tihti ebakvaliteetset potti osta ja jälle ära visata. Ja kui see inimene haarabki käigu pealt kaasa kolmkümmend rulli vetsupaberit ning odavad vatitikud, mis sest siis halba? Mina isiklikult olen nende päevade ajal väga kasulikke oste teinud. Kui me Andresega siia koju kolisime, siis ostsin korralikud linad ja rätikud, mis teenivad meid siiani. Maale ostin korralikud sulepadjad ja suleteki ning mul pole vajadust nüüd ma ei tea mis ajal enam tekki osta. Meie esimese, suure sünteetilise sisuga teki pidime aga üsna ruttu välja vahetama, sest see läks lihtsalt väga liistakaks ja imelikuks. See kõik on ju üsna loodussõbralik? Ja selle nimel, et ma saan tänu hulludele päevadele endale midagi korralikku ja kvaliteetset lubada, mida ma tõenäoliselt "õige hinnaga" ei ostaks, võin ma ka natuke pikemas sabas seista. Niikaua kuni ma kellegi küünarnukki oma ribide all ei tunne, kannatan ma selle kiire poeskäigu ära küll.
Ja oma tänase ostuga, Maibriti ecco sandaalidega, olen ma ka väga rahul ning lapse suvekingamure on jälle murtud.
Ning heites pilgu poe parklasse, ei saaks küll öelda, et hullud päevad ainult "lihtrahvale" ligitõmbavalt mõjuvad.

10 kommentaari:

Tiina ütles ...

Ma neid ajalehtede artikleid eriti ei tee märkamagi. Aga eilane hommik stockis ... See oli lollimaja ruudus. Ma poleks sinna läinud, kui mul poleks olnud üleliigset aega 8-st poole kümneni. Ja kui ilm poleks linnapeal jalutamiseks liiga külm olnud.
Heakene küll, saad väärt asja odavamalt. Kui saad või tahad väärt asja. Ent see tapmine ka tühiste asjade pärast, mis sinnajuurde käib ... See polnud enam küünarnukitunne ka mitte.

Võib-olla ma valisin vale aja minekuks? Senimaani olen käinud nö päevapoole. Võib-olla tõesti lastakse hommikul kõikse koledamad pullid vallale?

siuu ütles ...

see topeltmoraal ükskord eesti rahva tapab, ma ütlen:)
kõik käivad, aga keegi ei tunnista. vaatasin eile Reporterit ja seal jäeti stockis olnutest küll lausa meelenõrkade mulje.
aga ma pole kunagi sellisel rallil käinud, ei tea.

Anonüümne ütles ...

ja ma eile õhtul kaebasin Kallele, et näe ma ei saanudki jälle ecco kingi!

siuu.... kas sa siis tegelikult käisid rallil?

Unknown ütles ...

ükspäev sattsuin pahaaimamatult rimisse, parkals tundus juba asi kahtlane, aga kuna rahet sadas ja ma jupi olin atost juba välja sikutanud, siis otsustasin ikka riskida. see oli juuuubeeee. seisin poolik toidukorv näpu otsas keset kuhjadega kärusid nagu narr. õnneks on vist 3 päeva on vist veel sealset elevandihullust jäänud. siis saab jälle tartu kõige normaslsemat toidupoodi külastada.

ma ei saalli poeskäimist, see frusteerib mind täiega. vanasti meeldis. a sellest ajast peale, korteri otsisime (ja võtsime natuke rohkem laenu, et ka veidi uut sisustust soetada) ja siis ennast poode mööda lolliks tuuritasime, on rahu majas. 2 aastat juba.

tõele au andes - siiski kord 2-3 kuu tagant tabab mind soov ostelda. aga see möödub umbes kolmveerand tunniga.

a muidu ma külastan neid ostuhullusi küll - ostan sealt soodsalt mähkmeid ja nõudepesumasina tablette - tavaliselt kell 9 hommikul. ässtikiiresti.

Anonüümne ütles ...

Ma arvan, et negatiivne kriitika nende hullude päevade arvel tuleneb ikka otseselt sellest, kuidas inimesed seal käituvad. Nad ju lähevadki sõna otses mõttes hulluks. Minu meelest pole küll mõtet asjade pärast trügida ja kakelda. Isegi siis, kui sul neid asju väga vaja on. Kui hinnarallide ajal käituksid inimesed poes rahulikult ja tasakaalukalt, siis poleks ka ajakirjandusel midagi kiruda :).

Anonüümne ütles ...

ehee, ma mäletan, et eelmisel aastal rääkisin sulle oma plaanist minna osturallile laste ecco sandaale jahtima ja sina ütlesid, et sa ei viitsi nii vara ärgata ja trügida, pigem ostad kallimalt. areng on toimunud, mis muud.
sel aastal me ei käinud. esiteks olin ma haige ja teiseks meil juba on eccod. aga need roosa-valgega, mis eelmisel aastal saime teenisid meid pool aastat ja olid suurepärased just-käima-hakkamise- kingad. selle aasta roosad tundusid ka kenad. või ostsid sinised, et poisile ka sobiks?

Krentu ütles ...

Ju ma siis pole nii vara hommikul käinud, et sellist hirmsat tunglemist näeks. Aga Maris, mis teha, emapalka ju enam ei saa :)) Tegelikult mängis rolli rohkem see, et kuulsin, et ei peagi midagi nii tunglema ja vara ärkama. Ja tõesti, süda ihkas roosasid osta, olid nii armsakesed. Aga minu praktiline meel võitis seekord ja ostsin sinised :)

Anonüümne ütles ...

sinised on ka niisama praktilisemad. meie roosavalged läksid suve lõpuks ikka väga koledaks, samas poistel olid samasugused tumedad nagu uued jalas.
a no sina ju varsti jälle saad emapalka....

Krentu ütles ...

Mina olen lapse jalanõusid pesnud nuustiku veega. Sest osad on tal olnud sellisest nahast, kuhu jääb veetilga jälg ka. Ja need näevd üsna varsti hästi koledad välja. Ja kui ma siis vee ja nuustikuga natuke nühin ja lasen kuivada, on täpselt nagu uued.

siuu ütles ...

ma kunagi ammu vist ühe korra olen käinud.
nüüd elan maa-ilma ääre peal ja ainult servamisi puutun reaalsusega kokku...