MY ENGLISH BLOG

pühapäev, juuli 3

Satsiseelik nr 4 ja kleit nr 2


Viimastel nädalatel olen seelikuid ja kleite õmmelda vuristanud.
Alustuseks tegin ühe peaaegu sellise satsiseeliku ühele toredale inimesele tellimustööna. Seejärel tegin täpselt samasuguse seeliku oma õele. Ja piisas mul vaid kurta, kuidas meie kaubanduses pole üldse ilusaid peenemustrilisi ja omavahel sobivaid viskoose, kui ma sattusin Abakhani ja pidin end seal viskoosikasti ees lausa näpistama, et veenduda, et see kõik on seal päriselt. See kast oli täis ideaalseid satsiseeliku kangaid, mis suures osas omavahel sobisid. See kott, millega ma sealt Abakhanist lahkusin, oli päris raske :)
No ja siis ma muidugi õmblesin endale ka ühe seeliku lisaks. Kuna mul on palju halle asju ning punased kingad ja igasugu punaseid kulinaid ja salle, siis seliine punase-halliga seelik oli mul just garderoobist puudu. Ja lõpuks ma võtsin taas välja ka oma krookimistalla (mitte segamini ajada voltimistallaga:) ) ja sain temaga jälle sõbraks ning seelikute õmblemine läks veel lihtsamaks :)



Ah jaa, pluusi, mis mul seal seljas on, õmblesin ka ja "lõike" võtsin ühe oma lemmiku H&M pluusi pealt. Samast kangast tegin ka Sandrile pluusi, nii et me oleme nüüd ühtekad.





Jaanipäeval, kui õde meile tuli, võttis ta ka kaasa oma viimased kanga-ostud, sest Saanas olevat olnud superkangaid. Ja kui me siis kolmekesi - õde, ema ja mina - õe kangaid vaatasime ja mõtlesime, mida ühest või teisest õmmelda (selline tegevus on meie peres väga tavaline ja vanasti lõi ka vanaema selles põnevas arutelus kaasa :) ), otsustasime emaga õele ühe kleidi kohe valmis teha. Sest tegumood oli lihtne ja kangas inspireeriv ja üldse on väga tore niimoodi ekspromt õmmelda. Enne kui magama läksime, oli kleit valmis ka. Õde jäi väga rahule. Ja siis mõne päeva pärast helistas ta mulle ja ütles, et ta ostis mulle ka sellise kanga. Kangas on väga lahe, kolme "triibuga". Kuna minu kangajupp oli suts lühem, siis pidin ma kaelusesse ka lillelise riba õmblema ja varrukad tulid sellised pisikesed. Ja järgi ei jäänud mitt ühtegi juppi kangast. Kuna tegu on viskoos-trikotaažiga, siis on see kleit mõnusalt raske, hästi langev ja veniv ja tunne on, nagu käiks öösärgiga.
Nüüd ma mõtlen, et peaks natuke Maibriti nukule õmblema. Hiljutine Suomenlinna Mänguasjamuuseumi külastus koputas kohe südamele ja tuletas meelde, et ma juba ammu lubasin Maibritile, et õmblen tema Liisi-nukule midagi. Aga reisist ma räägin järgmises postituses.
PS1. Koer ise ronib kogu aeg kaadrisse :)






PS 2. Suures poseerimishoos pidin kivi pealt äärepealt maha kukkuma. Mis tuletas mulle meelde, kuidas me Andresega enne laulatust Šnelli tiigi ääres poose võtsime ja jäi väga vähe puudu sellest, et ma oleks kogu oma kleidi ja soengu ja meigiga tiiki kukkunud :P

17 kommentaari:

kewa ütles ...

T6eliselt kenad 6mblused ja kaunid kangad!

Ülle ütles ...

Imekenad õmblustööd! Järjest rohkem tunnen, et mu garderoobi oleks vaja ühte satsiseelikut:) Peab vist hakkama kangaid varuma ja töö ette võtma...

Sirliiz ütles ...

Nii-nii ilusad kleit ja seelik!!!

Selle kleidi jaoks sina kindlasti lõiget ei vajanud :) Ma tahaks ka osata sellist kleiti õmmelda.

Erin ütles ...

Lihtsalt imelised! Nii õmblustööd, kangad kui kandja :)

Meeli ütles ...

Ilusad, väga ilusad! Tahan ka, et minu õmblussoolikas kudusoolika vahelt jälle välja ilmuks....

Krentu ütles ...

Aitäh-aitäh teile!
Sirliiz - tegin ikka lõike järgi, ma ei tee peaaegu kunagi midagi ilma lõiketa :) Vahel küll jah, olen lihtsamaid ise välja mõelnud. Kooki teen ka alati retsepti järgi :)

Anonüümne ütles ...

Oi kui ilusad!
Ja see satsiseeliik tuletab mulle meelde, et siinsamas käeulatuses ootab üks sinu seelikus olevaist kangaist (tundub et on samasugune) mul just seelikuks saamist. Mul pole ainult nii ilusat erinevate lilleliste valikut käepärast. Inspiratsiooniks: sinu satsiselikud ajakirjast EN.

Aga mis nukuriietesse puutub, siis ma olen omale tassinud keldrist tuppa juba mitu nukku, et teen noile riided selga. Mul ju nüüd nonde mängitaja ka käepärast.

Anna | Kosmetykoholizm ütles ...

Beautiful!!!!!!!!!!!!

Anonüümne ütles ...

Kui palju kangast selle satsiseeliku jaoks vaja läheb umbes? Olen Sinuga sama kasvu pildi järgi vaadates.

Hetkel pole lihtsalt EN käepärast, aga tahaks poodi kangajahile minna :)

Annika

Rael. ütles ...

Ilus naine.

Anonüümne ütles ...

Ikka ja alati käin su postitusi vaatamas, aga nüüd esimest korda kommentaarimas. Aga lihtsalt see satsiseelik on niiiii võrratult kaunis ja sellest inspireerituna võtsin täna oma väiksed tütred käe otsa ja käisime linnas. MUIDUGI ei olnud tellimise pääle sellist valikut aga midagi ma sain.
Mul on endal mitu satsiseelikut aga sellise "sammuga" kus üks on kitsam riba, pole ma taibanud õmmelda. Nüüd taipasin.

Sinu seelik ja kleit on ikka võrratult kaunid. Aga noh, nii saleda ja ilusa inimese seljas on kõik kaunis, kanna või kartulikotti.

üks Amanda

Marmelaad ütles ...

väga ilus kleit!
need värvid ja kaelus ja kõik - mulle lihtsalt väga-väga kleidid meeldivad ja teiseks meeldivad muidugi satsiseelikud.
kuna mul üks on, siis teise teekski vbl pika - aga ma veel mõnulen oma kangaste otsas:)

Krentu ütles ...

Veelkord suur tänu :)
Anna - thank you!
Tiina - mina vist õmblesin lapsena oma nukuriiete isu täis, praegu nagu üldse eriti ei kutsu. Aga nähes muidugi lapse rõõmsat nägu ja vaimustust valmis saanud voodipesu ja teki üle tuleb nukuriiete õmblemise tagasi.
Annika - 100 cm puusaümbermõõdu ning 110 cm seelikupikkuse jaoks 150 cm laiust kangast: 1,3 m tumedat, 0,65 m roosamustrilist, 0,6 m rohelisemustrilist.
Amanda - ma käisin Tartu mnt Abakhanis Tallinnas - seal on alati parem valik kui Pärnu mnt.-l :)
Rael - aitäh, aga pigem vist ikka õige nurk pildistamiseks ;)
Marmelaad - mul on tihti nii, et ma lihtsalt ei RAATSI oma ilusaid kangaid ära õmmelda:)

Aet ütles ...

Tere! Ma olen päris kaua aega lugenud seda blogi ja teie tehtud tööd on tõeliselt kenad. Mul endal on plaanis heegeldada endale suve topp, kuid ei ole leidnud ühtegi huvitavat lõiget ja mustrit. Kas te oskaskite midagi soovitada? :P
Kõike head,
Aet:)

Krentu ütles ...

Tänan, Aet!
Kahjuks ei oska midagi head soovitada, kuna ma üldiselt heegeldan üsna vähe ja riideesemeid peaaaegu üldse mitte.
garnstudio.com lehel on hästi palju mustreid, sealt tasub vaadata. Samuti Ravelry.com lehelt, aga see nõuab eelnevat registreerimist.

Anonüümne ütles ...

Väga palju ilusaid õmblustöid! Kadestan inimesi, kes oskavad nii hästi õmmelda :)

Anonüümne ütles ...

Aitäh Sulle, sain ema abiga seeliku valmis ja nii ilusat ja mugavat pikka seelikut pole mul kunagi olnud. Väga hea idee!
Annika