MY ENGLISH BLOG

pühapäev, september 24

Barett ja sall


Sarnaselt Ematehnikule olen minagi tundnud puudust sellisest sallist, mis mahuks jaki alla ja ei jääks punnitama. Pikad sallid on ilusad küll mitu korda ümber kaela mässida aga vahel tahaks mitte nii "sallisena" ringi käia. Sellepärast ma kudusin endale sellise miniatuurse salli, mis mahub ilusti jaki alla. Kuna lilla on minu täitsa uus värvilemmik, siis pole mul eriti lillasid asju, seetõttu heegeldasin ka lilla bareti ja lillad sõrmikud on valmimisel. Mütsidega on kahjuks nii, et need mulle eriti ei sobi, aga palja peaga on talvel siiski külm käia, nii et midagi peab ikka pähe panema.
Tehnilist infot ka. Bareti õpetus pärineb Novita 2004 aasta talvenumbrist, salli tegin oma peast. Lõngaks kasutasin Novita Teddy Galaxy't, mis on, kasutades Kajaka kõnepruuki, täiesti jumalik lõng :), millele bareti puhul lisasin kõrvale ka Steinbach Wolle Merino Softi. Ostsin seda Merino Softi algul kinnaste jaoks, aga kodus selgus, et see haakub nii ebameeldivalt käte külge, nii et kindaid sellest kindlasti teha ei saa, nii et kasutasin ta siis bareti ja salli sees ära. Sall on Bergere de France Teddy (Novita Palma analoog), lips on eelpool nimetatud Merino softist ja äär Novita Teddy Galaxy'st.

6 kommentaari:

Ingrid ütles ...

Väga vahva salliidee. Iseenesest sarnaneb sellele üle pea tõmmatavale kaelussallile ... no et rinnaesine ka soe. Aga pole seda segavat momenti soengu ja meigi poolest, et ei peagi üle pea tõmbama. Muidugi peab ütlema, et kaelas tuleb selle ilu välja, et niisama diivani pealt vaadatuna.... :-)
Aga mütsidega on alati raske. Peaks tegema sellise suure mütsilaada. Kõik võtavad oma kootud mütsid kaasa ja siis saab proovida ja ka teiste arvamust kuulda, et millise lõikega müts kõige paremini istub ;-) Ja siis saab just sellise õige endale kududa/heegeldada.

Anonüümne ütles ...

väga mõnus müts ja salliidee on tõesti hea... alati tõesti ei taha sallipusana ringi käia, siis selline pisike sallike on väga hea. Ilusa komplektiga oled hakkama saanud ja sall ning müts sobivad väga hästi sinu jakikesega:)

Anonüümne ütles ...

ilus-ilus :)

Anonüümne ütles ...

nii armas komplekt :) ja pilt on ka soe.

Sirliiz ütles ...

Sinu tehtud asjad on kõik nii ilusad!

Üks teemavälime märkus ka: ma nimelt mäletasin, et olen kellegi blogis browni'de retsepti näinud. Millegipärast olin üsna veendunud, et peaks just sinu blogist alustama ja loomulikult leidsingi otsitava. Ei tea kas ma olen seda juba liiga palju lugenud, et sisu hakkab pähe jääma :)

Krentu ütles ...

Suur tänu kõigile ilusate sõnade eest :)