MY ENGLISH BLOG

neljapäev, september 14

Maibrit valmistub talveks


Kudusin Maibritile mütsi. Novita Woolist, sooniku-kõrvaklapi tegemisel kasutasin Novita Sügis 2006 õpetust. Seda oli päris huvitav kududa, kuna ma pole varem midagi short-row tehnikas teinud. Mütsi muster pärineb Tiina Meeri raamatust nint tegu on jällegi venitatud silmustega koepinnaga. Ma kohe armastan neid venitatud silmuseid.
Teglikult ei saanud see müts nii kergelt valmis midagi. Kõigepealt ma heegeldasin nende värvidega hoopis bareti. Kuna ma pole varem baretti teinud, siis ei tulnud see sugugi selline, kui ma ette olin kujutanud. Lisaks oli see pisut väike ka Maibritile. Siis mõtlesin hoopis kududa. Aga ega seegi ilma harutamiseta läinud - mütsil polnud piisavalt sügavust ja nii lõppes ta juba juuksepiiril ära. Ja vaatamata sellele, et mul olid kõik otsad peidetud ja voodergi alla õmmeldud, otsustasin ikka üle koera saba ka hüpata, sest mulle ikka ei meeldi sellised poolikud asjad.
Samast "kollektsioonist" on tulemas veel: kindad, sall, karupüksid, palitu..... eks siis kevadel loeme tibusid:)

6 kommentaari:

Ingrid ütles ...

Nii ilus! Ja väga tubli oled, et ikka meeles pidasid "enne kudumist armasta harutamist" ;-)
Mulle meeldib ka värvivalik. Ma arvatavasti lõngaleti ääres ise ei ostaks selliseid lõngu kokku panemiseks, aga nüüd vaadates ... super (aga võibolla olen ka lihtsalt tüdinenud sinistest ja valgest).
No ja insiratsiooniks on see müts ka muidugi. Pean ikka ruttu-ruttu Arturile talveks jope ja püksid ära ostma, sest siis teab, mis värvi lõngu ostma minna ;-)
Head kudumist!!!

KK ütles ...

Väga armas müts!

Terje ütles ...

Ja vooder ka veel all! Värvid on tõesti huvitavalt ilusad. Ja laps ka. Ma olen temasse kohe armunud. Missugused silmad.

mariss ütles ...

väga ilus müts:)
mul ka plaanis ühele lapsele müts kududa. aga alati pole meeles selle jaoks lõnga osta ja kord kui meeles oli, siis unustasin selle ilmselt poodi... kodus seda igatahes pole.

Anonüümne ütles ...

väga ilusate värvidega ja armas mütsike :) põnn nii vahva sellega :)

Anonüümne ütles ...

väga armas mütsike :D