MY ENGLISH BLOG

pühapäev, september 3

Ülistades soome disaini

Ma olen hetkel täiesti armunud Soomesse. Sest mulle tundub, et kõik lahedad asjad tulevad sealt. Näitena võiksin tuua Iitala, Marimekko, Secco, Ivana Helsinki. Suurepärne disain, vaimustavalt stiilsed ja väga inspireerivad. Iitala on minu ammune lemmik. Ma olen paras nõudefriik, söömisel ei ole oluline ainult mida süüa, vaid ka millest. Iitala nõud ületavad künnise :) Näiteks joogiklaas kõlbab ainult Iitala oma. Siiani pole ma täiuslikumat klaasi kohanud kui Kartio klaas. Ego tassi ainuke konkurent on Villeroy & Boch'i New Wave. Tegelikult on enamus Iitala asju ihaldusväärsed ja kunagi, kui ma rikkaks saan, siis ostangi ainult Iitala nõusid :) Sest nii rikkaks, et ainult Villeroy&Boch'i osta ma tõenäoliselt ei saa.
Esimesel kohtumisel Marimekkoga (käisin Vantaa lennujaama poekeses) olin hämmeldunud. Ma mõtlesin, et kuidas on võimalik olla nii edukas müües ainult triibulisi puuvillkotte ja -särke. Lähemal tutvusel (mis toimus eile, kuna Kodukoldes oli Ratiatest jutt ja seetõttu jõdsin ma ka nende kodulehele) sain ma aga aru, miks nad on nii edukad. Lisaks kõigele muule heale on nad kajulged!
Seccoga sain tuttavamaks, kui ma käisin Turus käsitöökursusel "Vanast uus", kus kaks Secco disainerit olid meie õpetajateks. See kuidas nad oma ja teiste loomingust rääkisid oli juba midagi. Nad võisid ühest tööst tund aega rääkida!
Ivana Helsinki tundub tegelikult tuttav, aga ma pole kunagi külastanud nende kodulehte. Tegin seda täna, kuna täna postkastist leitud Suuri Käsityölehti pakub just Ivana Helsinki disaini. Mis on väga lahe. Ja väga põnevad lõiked.
Ja minu uus lemmikajakiri on Suuri Käsityölehti, mis sobib mulle väga hästi. Mulle väga meeldib see peatoimetaja ka, pildi järgi :)
Nii et kui ma järgmisel korral Helsingisse lähen, siis lähen H&M asemel (hea küll, lisaks sellele :) ) Marimekko, Iitala, Secco ja Ivana Helsinki poodidesse. Elamus peaks olema garanteeritud :)

3 kommentaari:

Kajakas ütles ...

mulle meeldib ka suuri käsityölehti väga-väga. Stiilne ajakiri

Terje ütles ...

Kunagi oli ka Tallinnas natuke aega Marimekko pood. Ma küll ei ostnud sealt midagi, aga käisin vahetpidamata. Jagan su vaimustust ühesõnaga

Krentu ütles ...

Ma ostsin augusti Suuri Käsityölehti Stockmannist ja seal vahel oli kupong, millega sai tellida aastaks (10 numbrit) 39,9 euroga. Helistasin ja öeldi, et iga numbri eest tuleb lisaks alla kahe euro. Minu arvutuste kohaselt peaks seega ühe numbri hind tulema 90.- ja kuna mulle see ajakiri ikka väga meeldib, siis tellisingi ja tuligi postkasti (mitte nagu Novigaga). Tegelikult ma poleks seda kupongi elusees lugema hakanud vist, aga Maibrit leidis selle kuskilt vedelemast ja tuli tõi mulle ja siis ma hakkasin lugema, et mis see ka on.
Lehepunkti andmetel on see augusti number müügil kuni 10.09 nii et kui keegi soovib ka soodsalt tellida, siis ...
Aga jah, arvet ma pole veel saanud :)