MY ENGLISH BLOG

reede, september 22

Traksiralli

Kuna ma olin mitmest kodusistumise päevast juba üsna tülpinud ja Maibritile oli vaja trakse, siis läksime täna hommikul Kristiine keskusesse end natuke "tuulutama" ja trakse ostma. Ma mõtlesin, et seal on kõige rohkem laste poode ja seetõttu on see antud hetkel parim. Aga mida polnud, need olid traksid! Ei Mothercare'is, ei POP'is, ei Chiccos, ei Bennetonis, ei Seppäläs... Ma hakkasin mõtlema, et ma olen vist mingi imelik ema et tahan oma lapsele trakse, et juu need on siis nii out. Lõpuks POP'i poe müüja soovitas, et Prismas ta olevat näinud. Oligi, ainult et valik oli kas valged või punased, mis kumbki ei sobinud, lisaks maksid need 165.- Ma võiks sellise raha maksta selliste trakside eest, mis mulle meeldivad. Niisiis mõtlesin, et kas otsin kaltsukast või siis juhul, kui müüakse neid trakside klambreid, teen ise. Juhuslikult jalutasin mööda Mister Minit kingsepatöökojast ja vaata aga vaata! Seal rippus kohe kümmet eri sorti trakse. Värvivalik polnud küll kiita, aga hind oli alla 100 ja suurus oli ka täitsa paras. Ma kodus olin ette kujutanud, kuidas ma pean valima, kas lepatriinudega või südametega või printsessidega või sädelusega trakside vahel :) Säh sulle siis!
Siis ma oleks endale Vero Modast äärepealt kampsuni ostnud aga lõpuks võitis ikkagi kaine mõistus, et mul EI OLE VAJA ühtegi kampsunit OSTA. Selle asemel soetasin endale 100 rooga sarjast Kohviraamatu ja Muffinid 2. Minu meelest on need 100 rooga sarja kokaraamatud parimad. Ma ainult nende retseptide järgi teengi süüa :)
Ja taas tõdesin, et üks maailma parimatest kooslustest on kooslus raamatupood-kohvik. Peale raamatuostu läksime Maibritiga kohvikusse. Vaatamata sellele, et ta kukkus kahe diivani vahele ja sai sellest, nagu nüüd paistab, silma alla sinika, oli meil kahekesi väga tore kohvikuskäik.

3 kommentaari:

Marje ütles ...

mina olen ka 100 rooga sarja fänn. muide kohe kohe peaks müügile ilmuma ka uus raamat, kus on mingid toidu retseptid koos veini soovitusega. ootan igatahes põnevusega:)

kas Maibrit laseb sul tõesti kohvikuskäiku nautida? meie kohvikuskäik kujuneks tõenäoliselt fiaskoks, sest kohapeal me laps küll paigal olla ei suuda ja siis ei saaks mina nautida kohvitamist... aga hirmsasti tahaks küll tütrekesega nö naistevärki teha ja kahekesi kohvikus istuda.. pean vist mingi 3 või 4 aastat ootama:D

Terje ütles ...

Minul kuidagi alati ongi nii, et kui spets lastepoest lähed midagi asjalikku ostma/otsima, siis lõpuks leiad slle ikka Prismast.

Krentu ütles ...

Marje, Maibritiga kohvikuskäimine on loomulikult hoopis teine, kui ilma lapseta. Ikka peab teda pidurdama ja keelama aga kui võtta asja rahulikult ja juba eelnevalt arvestades, et ega ta ei istu mul seal eriti rahulikult, siis on võimalik ka nautida. Eelkõige meeldiski mulle just see, et me käisime Kahekesi Kohvikus:) Õnneks on suvi läbi ja enamus kohvikutel on ka välisuksed nüüd kinni. Suvel, kui uksed kogu aeg värske õhu sissevoolu jaoks valla olid, oli täitsa võimatu kohvikus olla, sest Maibritil oli tingimata vaja õue minna :)