MY ENGLISH BLOG

teisipäev, november 22

Heategevus ja pahteldamine


Lõpuks sain valmis ka paar asja Eesti Loomakaitse Seltsi heategevusmüügiks - vilditud kindad Novita ajakirjast ja siis veel ühe vöö, mille lille saab ka prossina kanda.
Tegelikult tahaks rohkem teha, aga avastasin, et jõulud on juba kuu aja pärast käes ja ma pole veel mitte ühtegi jõulukinki teinud! Nii et panen mehe kampsuni ootele, oma kamsuniideed ootele ja hakkan jõulukinke meisterdama! Üks õige jõulukink on ikka ise tehtud :) Igal juhul omatehtud asja kinkimise rõõm on küll mitmekordne!

Täna tuli Andres juba kell viis koju ja saatis mu poodi või kuhu iganes ma tahan minna :) Et ta veedab Maibriti seltsis aega :) Suure ähmiga ei tulnud mul ühtegi asja meelde, mida mul tegelikult vaja oleks ja läksin siis Viru keskusesse ühele nelja-aastaseks saavale tüdrukule kinki ostma. Päris tore on seal lasteosakonnas neid nukkusid valida - tahaks kohe ise nendega mängima hakata :))) Mulle meeldivad eriti need nukuköögid millest ma oma lapsepõlves unistasin... Ja nukuvankrid... :))
Aga enne äraminekut lugesin siis sõnu peale, et kuidas tuleb lapsele püreed anda (issi polegi veel iseseisvalt seda keerulist asja teinud). Rääkisin siis detailselt, kuidas lusikas suhu pista, kuidas ta seejärel vähemalt poole välja ajab ja kuidas siis püree suu ümbert jälle kokku korjata ja edasi üritada jne... Andres võttis mu jutu kokku nii, et "see on nagu seina pahteldamine" :)) Ten points!!!

3 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

hästi väga ilus vöö. Supervärvid.

krista ütles ...

ma annan ka Andresele kümme punkti... kohe näha et "koolitarkus" pole mööda külgi maha jooksnud :)))))

olen tähelepannud, et Kallegi kasutab lapse söötmisel "koolitarkusi"

Andres5 ütles ...

Pärast pahteldamist tavaliselt lihvitakse ...