MY ENGLISH BLOG

reede, november 25

Käsitöö vallast


Mul hakkasid siiski süümepiinad, kuna Maibriti kampsun on juba ma ei tea kui kaua pooleli ja ilmad lähevad järjest külmemaks... Nii ma siis tegin Maiu kampsuni valmis (nööbid on tegelikult veel puudu) ja nüüd siis hakkan jõulukinke tegema. Igal juhul uusi asju alustada on sada korda põnevam kui tükk aega pooleli olnud asju lõpetada :D (nagu see oleks mingi uudis).
PS. Algul ma mõtlesin nagu rohkem käsitööblogi teha, aga selgunud on, et käsitöö on haledalt minu uitmõtete varju jäänud:) Ehk mul on juhtunud ka nii, nagu Vardamooril (vähemalt oma blogi sissejuhatavas osas ta nii räägib). Ja no ma pole ikka nii suur tegija ka, et koguaeg saaks käsitööst kirjutada. Ei viitsi aru anda ka kui mitu rida täna tehtud sai...

7 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

nii vahva kampsik. Tõeliselt ilusate värvidega. Ja selline suureinimeselik :) Stiilne.

Mina ei alustanud kunagi käsitööblogi, vaid mingil hetkel hakkasin ka omi käsitöönduslikke mõtteid seal kajastama. Ja nüüd on mul ääretult kahju :) neist linkijatest, kes mind korralikult käsitööblogijaks tituleerivad. Varem või hiljem tuleb mind sealt rodust maha võtta, kuna minu puhul tegemist on lihtsalt järjekorde «hooga». ja tegelikult pean ma blogi ikka ainult asjade ülestähendamiseks

Terje ütles ...

Küll tüdrukuga on hea, saab lillekesi tikkida ja puha. Olen mina mõelnud pisipoisile kampsuneid teha, aga seisab nukralt kapis see ükski, mille kunagi valmis sain. Pole nagu selgapanemise kohta ega aega.
Minu meelest on hea ja huvitav, et sa ainult käsitööblogi ei teinud.

krista ütles ...

see koht on nüüd hea meenutada kuidas me koos Photoshopi kursusel käisime ;)
Kõige tähtsam on see, et inimesel oleks unistused......

kirjuta nüüd kinost...ma lähen kirjutan ka ;)

Anonüümne ütles ...

Kampsik tuli ju kena välja :) Tüdrukuga ikka hea, tee asju milliseid tahad, lase aga fantaasial lennata. Poiste asjadega piirid natukene kahjuks selgemad.
Lugesin Su blogi, fantastiline kirjutaja oled. Vähe leidub neid, kes oskavad oma mõtteid ka stiilselt lahti kirjutada.
Edu ja jõudu kõiges :D

Krentu ütles ...

Tänan heade soovide eest :)

Elsa ütles ...

Väga tore kampsun!
Kohe tore vaadata, et pisikestele tüdrukutele ainult roosasid ja pitsivahuseid asju ei tehta :D Ja ometi nii armas... Mõnusalt soe kampsun ka ilmselt Ainost :)

Krentu ütles ...

Ainost jah! See on nii mõnus lõngu minu meelest.