MY ENGLISH BLOG

esmaspäev, veebruar 27

Neli

Paranka ja natuke ka Kajakas andsid mulle teatepulga edasi:)

4 töökohta:
• postiljon Meriväljal, Tallinnas
• toateenija Virus ja Palaces
• jäätise ja hamburgeri müüja Pirita rannas
• Keemilise ja Bioloogilise Füüsika Instituut, tehnik

4 filmi, mida ikka uuesti ja uuesti vaataksin:
• Tõlkes kaduma läinud
• Sügissonaat
• Siin me oleme
• Jääaeg

4 kohta, kus ma olen elanud:
• Nõmmel, seal sündisin
• Õismäel
• Meriväljal (mitte siis kui ma postiljon olin :) )
• Lasnamäel, elan praegu

4 teleseriaali, mis meeldivad: (nendega on nats raske, ma pole eriti järjepidev vaataja)
• Sex ja Linn (läbi kahjuks)
• Felicity (ka praegu ei näidata)
• Kodu keset linna
• Hajameelselt abielus

4 websaiti, mida ma iga päev külastan:
Kullaketrajad.net
Bloglines.com minu blogilist, alles tegin endale sellise asja ja pole veel jõudnud kõiki, kes huvitavad, sinna lisada...
Delfi, sest mees on selle avaleheks pannud

• www.hotmail.com

4 kohta, kus olen käinud puhkamas:
• Pihlaspea, Vergi lähedal Lahemaal
• Otepääl, aga ise ei mäleta eriti, sest olin nii väike veel
• Itaalia, Rimini, oli suisa pulmareis aga koht polnud küll minu maitse aga selle eest mees oli :)
• Elbiku küla Noarootis

4 lemmiktoitu:
• frikadellisupp
• peaagu kõik tainad
• pasta, igatepidi
• herned (need mida otse peenralt süüa saab)

4 kohta, kus praegu tahaksin olla:
• Elbiku, Noarootsi
• mõnes Euroopa linnas, kus on väga palju häid kohvikuid
• lumises metsas
• Ameerikas

4 blogijat, kes veel võiksid neljast asjast kirjutada:
No ei ole ju mul mõtet edasi anda nendele, kellele on juba antud, eks...

Krista, sest vaatamata sellele et ta on mu sõbrants, saan ma temast rohkem teada ikka siis, kui loen
Cairbre, inspireeriv inimene, tahaks temast rohkem teada aga praegu tuli meelde, et ta ei publitseeri oma blogis kettkirju. Aga tegelt see on ju nagu ankeet rohkem mitte kettkiri...
Elsa, peaks tulema huvitav ankeet :)
Terje, temast tahaks ka rohkem teada saada

2 kommentaari:

Cairbre ütles ...

Appi mina ja inspireeriv :)

Vastasin oma muujutu blogis:
http://cairbre.blogspot.com/

Elsa ütles ...

Jajah, ja mina ja huvitav ankeet :P
Ma tegelikult avastasin juba öösel, et sa sellise kirve mu pea kohale riputasid, aga ma kogun ennast veidi ja vastan õhtul :)