MY ENGLISH BLOG

esmaspäev, november 13

Maibriti kuldkalake


Maibriti tädil, kes kuni viimase ajani elas meie kõrvalkorteris, oli suur akvaarium kaladega. Kui tädi uude koju kolis, siis jäid kalad esialgu vanasse kodusse ja me käisime Maibritiga neid söötmas. Maibritile kalad väga meeldisid ning alati hakkas ta akvaariumi ees kilkama. Eriti kui kalad sõid või üksteist taga ajasid. Siis viis aga tädi kalad uude koju. Me käisime küll Maibritile näitamas, et kalu enam pole, aga ta keeldus seda aksepteerimast. Nii kui meil korteri uks lahti jäi läks ta tädi ukse taha nõudma "ka-ka-ka!". Kui ma ütlesin, et kalu enam pole seal, siis hakkas ta nutma. Mul oli temast nii hirmus kahju.
Täna tuli tädi Maibriti 1,5-aastasele sünnipäevale. Nii kui Maibrit tädi nägi läks kohe ukse taha "ka-ka-ka" nõudma. Mina üritasin selgitada, et ei ole enam kalakesi aga tädi ütles, et hea küll, lähme vaatame. Kui nad ukse lahti tegid, oli tädi korteris lalua peal pisike akvaarium kuldkalaga. Tädi oli käinud eile akvaariumipoes ja Maibritile sünnipäevaks kuldkala ostnud ning salaja selle juba eile kohale toonud-sisse seadnud. Ma arvan, et ma pole kunagi nii suurt tänutunnet tundnud ei ühegi oma ega Maibriti kingituse eest.

3 kommentaari:

krista ütles ...

ja jaaa... alustame kalast... siis tulevad hamstrid ja merisead... kassid, koerad :))))... ja kes nende eest hoolitseb ;)

Ketlin õppis nüüd ära äärmiselt vajaliku lause tema enda jaoks - Mammu tahab....

Ja oi neid soove siis päeva jooksul mis tulevad :)))))))))))

Anonüümne ütles ...

väidetavalt ei tohi kalu ümmarguses kavaariumis pidada... võivad pimedaks jääda ja hulluks minna vms.

Age ütles ...

Kaspar on meil tundlik st kassi ja koera meil olla ei saa. Ostsin siis kala, no mis see kala ikka teeb. Aga ega kala ei teegi, kalade toit on tugev allergeen ja nii kolis meie imearmas Siiami tapluskala Beta Tagakülla. Kasparil hakkasid sellest söödast silmad punetama. Oi kui kahju mul tast oli. Mul on Maibriti pärast väga hea meel.