MY ENGLISH BLOG

reede, juuli 6

7 fakti

Anu ja Signe andsid teatepulga.
kirjuta endast 7 fakti ja anna samasugune kutse edasi 7-le blogijale
1. Ma ei joo mitte iialgi hommikul kohvi. Ainult teed. Kui üleüldse päeva jooksul kohvi joon, siis teen selle nii lahja, et ema kutsub seda kohvikannu loputusveeks.
2. Mulle üldse ei meeldi päevitada. Kui võimalik, siis istun alati varjus. Seetõttu olen tavaliselt suve lõpus valge nagu kartuliidu ja pean vastama väga tihti küsimusele "kuidas sa nii valge oled".
3. Mul on hull komme tassida endaga palju asju kaasa. Kui läheme näiteks kaheks päevaks kuskile sõitu, siis peab mul alati olema kaasas riideid igaks ilmaks, käsitöö, lugemist, midagi head süüa, vanasti ka CD mängija. Ilma kotita ma ei oska üldse linnas käia, kogu aeg käib jutt südame alt läbi, et "appi, kuhu ma ma koti jätsin".
4. Oskan ujuda vaid selili.
5. Mulle üldse ei meeldi sporti teha.
6. Mis mu hinge puudutab, see ka pisara silma toob. Nii hea, kui halb.
7. Hingeliselt tunnen ennast kõige paremini pühapäeviti peale jumalateenistust. Kahjuks pole väga ammu kirikusse jõudnud. Ei kujutaks oma elu ilma kiriku ja koguduseta (Kaarli) ette.

Oma seitsmest faktist võiksid kirjutada sõbranna Ingrid, Helenneleh, Elsa, Karumammi, Nipet-Näpet-Ingrid, Paranka, Helena

3 kommentaari:

Heidi ütles ...

See päevatamise asi on küll ebaõiglane. Miks peaksidki kõik inimesed kindlasti suve lõpul pruunid olema? Ma kujutan (väga hästi) ette kui tüütu on valgeolemise-küsimusele vastata.

Annu ütles ...

mina ei lähe pruuniks isegi siis, kui ma väga-väga pingutan (nooruses proovitud, sest PIDI ju pruun olema), punaseks ka ei lähe, mingit muudatust peale huulte paistetuse ei tule.
ja siis jah, küsitakse, kas ma olen raskelt haige olnud, miks nii kahvatu (suvel ei taha end meikida ka).

ritsik ütles ...

Päevitamine on lihtsalt IGAV ju!
Istud-lebad ühe koha peal mitu tundi, palav on ja pärast nahk seljas punane ja tuline. Hoopis mõnusam on niisama ringi sebida, vees lobistada ja kui päike selle käigus ise suvatseb peale hakata, kena on.
Pealegi kui sul on väikesed lapsed, ei ole lihtsalt võimalik ühe koha peal paar tundi lebotada.