MY ENGLISH BLOG

pühapäev, august 5

Laadaostud

Laupäeva veetsime Haapsalus. Oli imeilus ilm ja Valge Daami Päevad ja linn siginat-saginat täis. Meie sooviks oli lihsalt linnas jalutada, laadal käia ja lapitööde näitust külastada. Alguses olime perega ja emaga koos, lõunapaiku läks Maibrit issiga lõunauinakut tegema ja me jäime ema ja Sandriga peale väikest jäätisekokteili-suhkruvati pausi edasi laadatama.
Lapitööde näitus oli väga inspireeriv, sellest teen eraldi postituse.
Laat oli ahvatlev. Õnneks oli hiinakraami müüjaid üsna vähe. Avastasin endas uue joone - selleks, et ma midagi ära ostaksin, peab see lisaks ilusaks olemisele ka Eestis valmistatud olema. Eesti meistrite poolt tehtud asjad on kuidagi armsamad ja soojemad. Tegelikult läksin laadale kindla sooviga osta endale korv. Laadal polnud aga mitte ühtegi korvimüüjat. See ei takistanud mul aga kõvasti rahakotti kergendamast.
Konkurentsitult parim ost oli nukk Maibritile. Ilus-armas, maitsekas, korralikult tehtud, Eestis tehtud, ideaalne nukk. Ma olin nukuleti juures nii vaimustunud, et ema kahtlustas, et ju ma selle nuku ikka endale ostan, mitte Maibritile :)Tore leid oli ka pildiraami müüjad. Pidavat olema alles alustav ettevõtmine. Idee on lihsalt teha ilusaid pildiraame lastele. Eestis tehtud ja käsitsi maalitud. Väga nunnud olid.Üks tore tädi müüs väga lahedaid lapipalle. Arvestades töömahtu, siis andis ta need peaaegu muidu ära. Selletõttu ostsin ka veel temalt ühe vardakoti. Missioonitundest :)Ema kinkis lastele väga armsad nagid.Ja taas tõdesin, et minu lemmikud on sellised kauplejad, kes teevad ühtse stiiliga, läbimõeldud ning korraliku kvaliteediga asju. Need letid, kus müüakse kõike segamini, eriti ligi ei tõmba.
Oli taas üks tore päev. Ainult kohvikusse ei jõudnud. Selle asemel tegi ema imehea lõuna.

5 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Tundub, et veetsite ühe mõnus päeva. See nukk oleks kindlasti minu lemmik ka! Nii nunnu.
Chenet

Anonüümne ütles ...

nii armsad asjad:)

KK ütles ...

Ma tahaksin ka sellist nukku omale :) ja Haapsalu on konkurentsitult minu lemmiklinn. Ma pean vähemalt korra aastas sinna kolama pääsema, eriti ilus on too augustis-septembris. Ma ei tea, mis eriline nukker.armas võlu sel linnal minu jaoks on.

Tiina ütles ...

Oh jah, kunagi möödus igal suvel mingi aeg Haapsalus. ja enam kui päev, sest tädi elas sealkandis. Nüüd aga .. Ma polnud aastaid sinna saanud.
Lapitekid jäid meil nägemata. Ma pean ütlema, et ma polnd näitusest teadlikki, aga ega poistele oleks see vast liig ka olnud. Meie siht oli Iloni Imedemaa, see pisike piltide väljapanek ja kindlasti eritempliga kaarte saata. Poisid turnisid piiskopilinnuses, kuigi jah .. See paik pakkus papale enam. Too ei karda kõrgust.
Ja Müüriääre kohvik.

Aga nüüd tahan mina ka sellist nukku omale. Ma panin noid laadal ka tähele aga mu teinepool oleks mind mu sooviga küll veidi viltu vaadanud. Ja poisid vaevalt mangumisabi osutanud oleks ;)

Elus Meeskonnas

Esme Kassak ütles ...

Njaa, nukk on tõesti imearmas. Tegime pühapäeval kiirkäigu -- samuti eesmärgiga punukorvi leida --, aga nukud (vist) silma ei hakanud või veel pole silm selleks treenitud (tips alles 4kuune):)