MY ENGLISH BLOG

esmaspäev, jaanuar 5

Ilus, ilus, ilus on maa....


Millegipärast ei ole mulle kunagi keskpäevane päike meeldinud - ei suvel, ei talvel. Sest võrreldes päikesetõusu ja -loojanguga on keskpäevane päike lihtsalt igavamast igavam. Päikeseloojangud ja -tõusud on aga igakord omamoodi ja erilised. Nagu näiteks täna. Ma oleks äärepealt teelt välja sõitnud, sest ei suutnud ära vaadata neid pilvi, mida loojuv päike roosaks oli värvinud. Lumine tee ilma igasuguse soola-liivaplögata, miinus kümme kraadi ja imeline päikeseloojang - sellest piisab, mulle pole vaja mingeid kunstimuuseume :)
Ilus oled, Eestimaa...
Pildid tegi Andres.



6 kommentaari:

Liina ütles ...

Hei Krentu, leidsin su blogi, kui Maarja blogis oponeerima sattusime (vist oli Maru kokaraamatute teema). Peale seda elab mu füüsiline keha oma kipsseintega korteris, aga astraalkeha hõljub kusagil sinu blogi kodumail (sry, ma ei ole peast segi, mul ongi selline kummaline uumor :-). Pakun, et kas Läänemaa või saared? Ma ikka ei loobu unistamast, et ükskord on lapsed pealinna koolides koolitatud ja tööd tehtud ja kolime ka kuhugi, kus laine loksub ja härmatis tuleb õuele. Aitäh, Krentu, elamuste eest, mida oma piltidega kipskorteri elanikule pakud!

Mari-Liis ütles ...

Päikesetõusud ja loojangud meeldivad vist igaühele. Mo viimane elamus on detsembri lõpust, jõudsin päikesetõusu paiku Kuivastu sadamasse ja siis ühel pool kaid oli särav päeva algus ja teisel pool selline õrnroosa ja hele-helesinine...

Ann ütles ...

Imelised pildid nagu alati.

Anonüümne ütles ...

Mina leidsin selle blogi täiesti juhuslikult, ka mingite retseptiarutelude keskelt vist, ja käin nüüd suisa korra päevas ikka vaatamas, ega ole tekkinud uut sissekannet.
Et servaltki kiigata sellesse kadestamist väärt ellu, mida Krentu oma perega elab. Teie jõuluõhtu - nii vähe kui neid pilte seal oligi - no muinasjutt! Just see, mida ka ise tahaks.
Ja üldse: kuidas mõni inimene küll nii palju jõuab?!?

Anonüümne ütles ...

Siin blogis on selline omapärane aura. Tundub, nagu sind ja sinu pere ümbritseks täielik rahulolu:)Leidsin tee siia samuti juhuslikult ja nüüd käin ikka tihti piilumas, kas on uut postitust:)

Anonüümne ütles ...

Imeilus on ta tõesti !
Suurepärased fotod - nagu nuinasjutt.