MY ENGLISH BLOG

reede, detsember 23

Jõulupidu

Täna oli Andrese firma jõulupidu. Nende uues, päris oma kontoris... Andres saigi siis lõpuks selle maja valmis ja soolaleib ja jõul olid koos. Ja sai uues majas pidutseda. Emil Rutiku juhtis seda üritust seal aga no minu meelest polnud see suurem asi juhtimine. Ja Tuberkuloited laulis, aga mingit nuppu oli ilmselgelt üle keeratud või oli ruumi akustika nii halb, aga muusika asemel oli müra. Kui makk mägnima pandi, oli palju lõbusam. Sai süüa ja tantsu keerutada ja oli tore. Aga sellist teemat nagu "rokck" ei soovitaks küll rohkem kellelgi peo teemaks võtta. Liiga ebamäärane ja ei toimi. Aga tore oli ikka.
Ema hoidis Maibritti ja ta oli kohe väga hea laps olnud. Mulle meeldib seegi, et järjest rohkem sõbrunen Andrese kolleegidega ja nende kaasadega ja varsti tunnen end Andrese firmapidudel juba kodusemalt kui enda omadel. Ja taas tuleb tõdeda, et peale seda kui lapse saime, olen kohe palju rohkem tuttavaid ka selles ringis saanud. Sest muidu inimesed nagu ei tule niisama juttu alustama, aga laps on kohe heaks põhjenduseks, eriri kui ta kaasas on, nagu suvepäevadel oli. Ja ma lähen ise ka inimestega juttu alustama, kui tean, et neil väike laps :) Seal üks tore kaasa ütles, et kõik koeraomanikud ja väikeste laste emad on omavahel default tuttavad :))

aa, ja kuna ma ikka ka veel otsapidi käsitööblogide listis, siis kindlasti pean mainima, et seeliku selleks puhuks tegin ise ... aga pilti mul pole ja vist ei tule ka sest minu meelest keegi seal küll pilti ei teinud. ma loodan, et peale jõule saan teha ka käsitöö alase postituse... sest tegelikult ma ikka nokitsen vaikselt vaikselt...

Kommentaare ei ole: