MY ENGLISH BLOG

neljapäev, detsember 8

Sünnipäev


Andres sai esmaspäeval kolmekümne aastaseks. Pidu oli teisipäeval. Esmaspäeval käisime kolmekesi Olümpias Sensos söömas. See on väga minu maitse järgi sisekujunduse ja heade söökidega koht :) Põhiliselt olid seal välismaalased, mis ühe hotelli jaoks on normaalne. Ja välismaalased on ikka nii erinevad eestlastest - eestlased, vaatamata sellele, et sa oled turvahälli tassimisest juba täitsa punane ja higine, trügivad sinust ikka ette ja tormavad mööda nii et vaata et pikali ei kuku. Välismaalased on lapsega naisterahva suhtes ääretult viisakad, kogu olemusega väljendavad suurt sümpaatiat sinu lapse suhtes ja tulevad kohe ütlema kui ääretult ilus laps sul on. Ja no midagi paremat ühele emale ei saagi ju öelda. See ja kõik muud asjaolud tegid esmaspäevaõhtust väga ilusa õhtu.
Aga peost ka. Kuna minu ja seega ka Andrese :)))) arvates on kolmekümnes sünnipäev ikka väga ümmargune ja tähtis ja mees-parimas-eas, siis otsustasime kohe suurelt pidada. Nii et kutsusime palju sõpru, üürisime Seewaldi klubi ja palusime Kalle (Krista mehe ja Ketlini issi) koos Taneliga (Andri) õhtut juhtima. Ja tänu nendele oli meil ülilahe sünna. Ma polegi nii tükk aega nii palju naernud ja külalistel oli ka lõbus. Sest millegipärast, ma ei tea miks, inimesed end tänapäeval enam eriti ise lõbustada ei oska. Minu vanaema ealised ja ka minu vanemate ealised - laulsid ja tantsisid ilma juhtimiseta, aga meie generatsioon on end tööga vist nii ära rusunud, et jaksavad vaid lauas istuda. Aga Kalle ja Tanel panid rahva igasugu lollusi tegema ja täna ma mõtlesin, et kuidas mina julgesin teiste ees kõvasti laulma hakata! Aga no meie võistkonnale oli numbrilaulu võistluses ju punkti vaja... Ja Krista tegi ilusaid pilte nii et on mida meenutada ja vaadata.

3 kommentaari:

Ann ütles ...

Olen nõus, et välismaalased on lapsega emade suhtes palju viisakamad. Omalgi tuldud palju juurde last vaatama ja kiitma, samas kui eestlane kõige julgemal juhul vaid eemalt moka otsast naeratab.

krista ütles ...

aga mina ei ole nõus :))))

minul on vastupidised kogemused... just praegu tulime viru keskusest kus pea iga teine eestlane ültes.. ohh kui armas laps :)) ja Lembit Ulfsak oli see, kes meie last päästma jooksis, arvates et ta trepist alla kukub (tegelt ta ei julge minna trepist alla )
ja esivanemate koha pealt ei ole ka nõus :))))... sest praegune pidu oli ju noorte tehtud ja noortele inimestele ja minu arust ei olnud kellegil igav. Kui küsimus on selles, et raha eest lõbustatakse, siis tuletan meelde meie pulma ;)
aga vanasti oli ju ikka rohi rohelisem ;)

PS: minu eestlastest sõbrannad ... kaasa arvatud blogipidaja... rõõmustavad ja kiidavad alati mind ja minu last :)))

Krentu ütles ...

no teie pulmas olid ju pooled külalised meelelahutajad seega see näiteks ei sobi. igav meil sünnal polnudki kuna platsis olid meelelahutajad :) või siis julgustajad :)esivanemad julgustust ei vajanud :)