MY ENGLISH BLOG

reede, mai 19

Kust tulevad kuulujutud?

Eelmisel suvel juba õmblesin endale sellise pluusi, mis on rinna alt läbi lõigatud ja siis see alumine osa on selline klošš. Nimetatakse vist ampiirilõikeks. Nüüd Maibriti sünnipäeval panin selle selga. Ja täna Andrese ema helistas Andresele ja rääkis sellist kavalat ümbernurga juttu. Minu pluusist. Andres muidugi ei mäletanud üldse mis mul seljas oli ja siis ämm pidigi otse küsima, et ega mul seal pluusi all juhuslikult mingit rasedakõhtu polnud :)) No ma ei tea kas ma julgen veel selle pluusiga käia. Äkki mõni tuleb veel õnnegi soovima. Peaks vist Kristale laenama, siis see lõige vähemalt õigustab ennast. Ja minu vallaline õde isegi laenas seda pluusi minult. Ja keegi ei kahtlustanud :)

4 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Sinu puhul ehk oodatakse uudist teisest lapsest ja sellepärast äratabki kohe kahtlust :) Aga sellise lõikega pluusid ongi ju nüüd moes, kanna aga edasi ja las küsivad edasi :)) Minu arvates see oli väga ilus pluus.

Ann ütles ...

Mul oli ka sellise lõikega pluusiga üks vahejuhtum siis, kui ma veel suitsu tegin.
Hommikul tööle minnes ootasin bussi ja tegin suitsu. Kuna mulle avalikult tossata ei meeldi, siis tõmbasin end võimalikult majanurga varju. Ja läheb mööda üks härrasmees, jääb äkki seisma ning vaatab mind suurte silmadega. Siis hakkab üle tänava kisama, et temal ei ole sõnu, kuidas mina saan niimoodi veel sündimata lapse tervist tappa. Nii palju siis vaikselt nurgataga olemisest, muidugi kuulsid seda kõk ja hakkasid kohe otsima seda, kellele see sajatamine on mõeldud.
Kui mehele viisakalt ütlesin, et ta on natukene omadega puusse pannud, siis ta muidugi tuli, surus kätt ja palus andeks.

krista ütles ...

ma jah vaatasin, et näe kui ilus raseda pluus, et endalgi võiks selline olla :)))

Kuigi ma kardan, et päriselt rasedana meenutaks sellise lõikega pluus vanasid rasedate kleite, mis suure kaarega kõhust eemale hoidsid :))))

Nii et mina sinu asemel kannaksin seda rõõmuga ja las ma vaatan kadedusega

Kai-Epp ütles ...

NOh, mul piisab sellest, kui ma ütlen kõvema häälega, et mul on hirmus isu millegi järele (eelmise raseduse alguses oli metsik kirsiisu), küsitakse kohe, et noh, kas sedapsi.. Nende lootus sureb viimasena :P