MY ENGLISH BLOG

teisipäev, mai 30

Minge metsa!


Seoses käesoleva kevadega ja saabuva suvega pesitseb meie pere nüüd põhiliselt maal. Seal meil kahjuks või õnneks internetti pole. Nii et selle blogi niigi üsna harvad postitused jäävad nüüd veelgi harvemaks.
Tegelikult olen maal olnud juba terve nädala. Täna oli kohe imelik linna tulla. Liiklus tundus täiesti hüsteeriline ja inimeste-autode sigin-sagin ajas silme ees virvendama. Uskumatu mida nädal aega vaikust ja linnulaulu inimesega teeb :)
Kuna täna oli meil võtta ka vanaema, kes sai last hoida, siis kasutasime juhust ja läksime Andresega koos kinno. Matšpalli käisime vaatamas. Andresele väga ei meeldinud, aga mulle meeldis küll. Kohati oleks tahtunud küll peategelast korrale kutsutda ja öelda, et "ära seda küll tee" ja seetõttu oli film ka kergelt ärritav aga kokkuvõttes pakkus elamusi rohkem kui rubla eest :) (uskumatu millised igivanad fraasid mul vahel meelde tulevad!).
Aga tagasi teema juurde: Kirsid, õunapuud, kullerkupud, nurmenukud, kannikesed .... kõik
õitsevad praegu! Nii et palun minge kõik, kel vähegi võimalus, maale või niisama metsa! Tungivalt soovitan! :))) Ilusat kevadet teile!

1 kommentaar:

Ingrid ütles ...

Mina olin nüüd metsas. Kohe täitsa metsa sees. Olin seda metsaaega pikalt oodanud ... et ikka nii hea lapsega õue minna ja laps saab õues magada jne. Tühjagi. Meil on seal metsa sees sihuke sääsepesa. Laps põeks nagu tuulerõugeid :-P Kui linnatulek oli kindel, siis kaks päeva magas laps toas, sest nii sai sääsepunnide paistetud alla minna ja laps nägi ikka enda nägu välja. Meil lihtsalt vankril ei ole nii sääsekindel sääsevõrk, kui ta seda olla võiks.
Aga see värske õhk seal metsa sees ... seda on toas ka tunda, niiet nüüd ma juba jälle ootan, millal sinna tagasi saame ;-)